Zanim zadacie pytanie w temacie, przeczytajcie to FAQ. Możliwe, że znajdziecie to, czego szukacie.
P: Na jaką wersję gry stawiać moda?
O: Mod wymaga wersji 1.0006
P: Dlaczego nie wyświetlają mi się ikonki postaci?
O: Tak to wymyślił autor.
P: Jak zmienić udźwig GG?
O: 1. gamedataconfigssystem.ltx …Wiersz max_weight = X, gdzie x wasz udźwig.
- gamedataconfigcreaturesactor.ltx…zmienić jak wyżej wpis w max_item_mass.
P: Jak zmienić imię GG?
O: 1.gamedata/config/gameplay/character_desc_general.xml, znaleźć wiersz actor_name i zamiast GG wpiszcie swoje imię.
P: Przy wczytywaniu zapisu gra wyrzuca na pulpit.
O: Uszkodzony zapis. Nie zaleca się operować szybkimi sejwami, a także lepiej nie zapisywać gry przy dużych grupach mutantów.
P: Dlaczego na dynamice niektóre tekstury wyglądają jak “pokratkowane”?
O: By nie spotkać się z taką sytuacją, trzeba ustawić fiks dla dynamiki, a także sam patch.
P: Dlaczego przy zmianie kąta widzenia gra wylatuje?
O: Fov switcher nie chce się pogodzić z modem.
P: Dlaczego nie mogę poznać właściwości nowego artefaktu?
O: Zajrzyj do Encyklopedii i popatrz na swoje arty, możliwe że wszystkie właściwości już są znane.
P: Dlaczego w Podziemiach Prypeci jest tak ciemno?
O: Tak ma być, autor dodał hardkorowości.
P: Nie można uruchomić gry, wylot na pulpit.
O: By uniknąć błędów w instalacji należy rozpakować wszystkie archiwa do osobnych folderów, złożyć gamedatę, a nastepnie przenieść gamedatę moda i folder bin do katalogu gry
P: Gdzie ikonki przejść na inne lokacje?
O: Tak to jest ustawione, ikonki przejść mogą być zastąpione przez znaki.
P: Gdzie przejście z Wschodniej Bruzdy na Ujęcie Wodne?
O: Przejście znajduje się w lewym górnym rogu mapy w PDA.
P: Co robić z gaussem w labie na Jupiterze?
O: Trzeba przekazać go Kardanowi, potem Kardan będzie wam sprzedawał naboje do gaussa.
P: Jak dostać się ze Szpitala na Generatory?
O: Nie ma takiej możliwości.
Wyloty:
Objaw 1.
Powstaje przy starcie gry…
FATAL ERROR
[error]Expression : ai().script_engine().functor(start_game_callback,functor)
[error]Function : CALifeSimulator::CALifeSimulator
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\alife_simulator.cpp
[error]Line : 64
[error]Description : failed to get start game callback
a także
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description :
[error]Arguments : LUA error: ...Пень Чернобыльский\gamedata\scripts\bind_item.script:62: attempt to call method 'is_inventory_item' (a nil value)
Przyczyna - nie zmieniono folderu bin, to obowiązkowe przy instalacji razem z gamedatą. Objaw 2:
Expression : fatal error
Function : CInifile::r_section
File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
Line : 342
Description :
Arguments : Can't open section 'sect_default_weather'
Przyczyna - źle zainstalowany lub nie zainstalowany fiks dla oświetlenia dynamicznego Objaw 3:
[error]Expression : assertion failed
[error]Function : _VertexStream::Lock
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\R_DStreams.cpp
[error]Line : 44
[error]Description : (bytes_need<=mSize) && vl_Count
Przyczyna - zazwyczaj powstaje tam, gdzie szwankuje oświetlenie dynamiczne. Przechodzimy na tej lokacji na oświetlenie statyczne. Objaw 4:
Expression : fatal error
Function : CKinematicsAnimated::Load
File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\SkeletonAnimated.cpp
Line : 602
Description :
Arguments : Can't find motion file 'monsters\zombi_animation.omf'.
Przyczyna - zepsuty stalker, gra szuka zestawu animacji zwykłego zombie, który powinien być w oryginale. Objaw 5:
Expression : fatal error
Function : CScriptEngine::lua_error
File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
Line : 73
Description :
Arguments : LUA error: ...r. trilogy\shoc\gamedata\scripts\bind_stalker.script:31: attempt to call global 'set_extensions_flags' (a nil value)
Przyczyna - Wyrzucić Fov Switcher. Jest on niezgodny z modem. Objaw 6:
Expression : fatal error
Function : CModelPool::Instance_Load
File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\ModelPool.cpp
Line : 111
Description :
Arguments : Can't find model file 'Любая неадекватная писанина.ogf'
Przyczyna - Wyrzucić NoDVD. Konflikt bibliotek gry zmusza ją by w razie potrzeby przepisywała każdą informację aż do opisów tekstowych.