Przejścia na lokacje

Istnieje sposób na zmianę przejść między lokacjami? Nie dość, że na Agropromie nie da się z powrotem przejść na Wysypisko to jeszcze po wyjściu z Kordonu na Wysypisko przenosi nas w jakieś krzaki.

Przejścia są tam gdzie sobie wymyślił twórca moda, nie wszystkie muszą być też dostępne od razu.

1 polubienie

  a co to byłby za mod, który powielałby podstawkę? A to pojawianie się nie jest w “jakichś krzakach”, ale jak popatrzysz będąc tam na mapę, to masz konkretne miejsce na lokacji. I go zapamiętaj. Jeszcze nie raz w tym modzie będziesz musiał docierać do potrzebnej lokacji okrężną drogą.

Logiczne rozstawienie punktów wyjścia na lokacjach to nie jest żadne powielanie, a zwykłe zachowanie spójności rozgrywki. Równie dobrze poza tym można by zarzucić, że jak to niby w modzie jest pistolet Makarov skoro był w podstawce? :v Owszem, to miejsce gdzie w tym modzie wychodzimy na wysypisko to krzaki,  konkretnie te za skażonym bajorem na prawo od bramy na Kordon. Tam powinien być spawn, a nie, nie wiadomo czemu za bajorem.

  Jak zrobisz moda, to dasz spawn po teleportacji tam gdzie był w podstawce. Tu autor moda swoim zbójeckim prawem zrobił go tam gdzie chciał.

A jak nie zmienisz swojego poglądu, to nie masz co zabierać się za wiele modów, bo mają pozmieniane teleporty.

Na początek choćby poczytaj o teleportacji w Rebornach. Te omijaj z daleka.

Dziękuję za tę jakże wartościową radę. Przypominam tylko, że pytałem o to jak się edytuje punkt przejścia na lokację (jakieś narzędzie, wpis w pliku gamedata, cokolwiek), a nie za co mam się brać, a za co nie. Nie potrzebuję porad w tej kwestii, szczególnie że obczajałem już wiele modów i wiem, czego się można po którym spodziewać.

1 polubienie

 a proszę cię bardzo, na początek zapoznaj się z tym tematem.

A potem być może z kolejnymi, mi się nie chciało czytać.

Możesz działać

 Dziękuję uprzejmie za pomoc, o coś takiego właśnie mi chodziło.