Zmiana udźwigu plecaka

Zmiana udźwigu plecaka w modzie Powrót Szramy cz.1

Witam

W pliku -> gamedata/scripts/restriction_stock.script mamy wyraźnie podany podział na grupy objętościowe:

->InvStat = 0

InvMax = 150…to max. liczba punktów objętości plecaka


IdPistol = 0

IdAutomat = 0

IdOutfit = 0


Medk = 1

Arts = 1

OutA = 10

OutB = 20

WpnA = 10

WpnB = 6

WpnC = 8

WpnD = 15


TableWpnOutf = {


WeaponsA = {“wpn_abakan”,“wpn_g36”,“wpn_ak74”,“wpn_l85”,“wpn_groza”,“wpn_lr300”,“wpn_val”,“wpn_fn2000”,“wpn_sig220”,“wpn_sig_m1”,“wpn_ak9” ,“wpn_linza”, “wpn_hostel”},

WeaponsB = {“wpn_desert_eagle”,“wpn_fort”,“wpn_hpsa”,“wpn_walther”,“wpn_usp”,“wpn_beretta”,“wpn_colt”,“wpn_pm”,“wpn_pb”,“wpn_mp5”,

“wpn_eagle_m1”,“wpn_bm16”,“wpn_ak74u” },

WeaponsC = {“wpn_winchester_m1”,“wpn_wincheaster1300”,“wpn_spas12” },

WeaponsD = {“wpn_svu”,“wpn_svd”,“wpn_vintorez”,“wpn_toz34”,“wpn_rg-6”,“wpn_rpg7” },

OutfitsA = {“novice_”,“bandit_”,“killer_”,“monolit_”,“svoboda_light”,“dolg_ou”,“ecolog_”,“neytral_novice_”,“svoboda_m1”,“dolg_gaz”},

OutfitsB = {“soldier_”,“specops_”,“military_”,“scientific_”,“stalker_”,“exo_”,“svoboda_heavy_”,“dolg_scientific_”,“protection_”,

“militaryspec_”,“svoboda_gaz_”,“neytral_gaz_”,“dolg_m1”

Objętość plecaka wynosi 150 a np.SWD (WpnD) zajmuje 15pkt. mimo że waży 4.9kg, artów i apteczek zazwyczaj mamy sporo i mimo że ważą 0.5kg to każde z nich zajmuje 1pkt.

Ja u siebie wszystkie wartośći przy grupach ustawiłem na 1 a objętość na 250, udźwig postaci mam 250kg i od tej pory nic mi nie wypadło.

Wcześniej w X-18 po wzięcu exy, sypneło dużo rzeczy i część powpadała chyba pod tekstury bo znikneły.

Na forach nigdzie nie znalazłem jak to zrobić, dlatego szukałem sam i znalazłem ten plik, zmieniłem i działa więc chyba “to jest to”.

Pozdrawiam

P.S.

Wczoraj w poście http://stalkerteam.p…kow/#entry45975 napisałem jak pozmieniałem u siebie.

Dzięki więc jeżeli dobrze rozumiem by napełnić duży plecak wystarczy zmienić liczbę punktów objętości do np.2000… . // Zadałem wcześniej pytanie bez zaglądania w pliki gry, a tam wszystkie grupy są opisane.

Dzięki więc jeżeli dobrze rozumiem by napełnić duży plecak wystarczy zmienić liczbę punktów objętości do np.2000… .

//

Zadałem wcześniej pytanie bez zaglądania w pliki gry, a tam wszystkie grupy są opisane.

Witam.

Ja u siebie wszystkie wartośći przy grupach ustawiłem na 1 a objętość na 250, udźwig postaci mam 250kg i od tej pory nic mi nie wypadło, ale sądzę że ustawienie objętości na 2000 też załatwi sprawę (tylko trochę dziwnie wygląda) ha,ha

Pozdrawiam

Wstawiłem poprawioną wersję patcha na udźwig i wypadanie rzeczy z plecaka. Nie chciałem zmieniać parametrów objetości, więc policzyłem z proporcji ile powinien wynosić wskaźnik waga/objętość dla plecaka przy udźwigu postaci do 310 kg. Wskaźnik ten wynosi dla oryginalnych plików moda 2.67 , a w moich poprawkach 2.65.

Wprowadziłem odpowiednią wartość InvMax i teraz plecak powinien wytrzymać do 320 kg udźwigu i dopiero wtedy pęknie.

Poza tym poprawiłem patch związany z “dziką muzyką” i zastapiłem te kawałki z bazy bandytów, które ostatnio zgłosił malakas, na łagodniejsze i bardziej przyjazne dla ucha

http://stalkerteam.pl/topic/4559-inne-patche-do-powrotu-szramy-cz1/

   Mam zamiar odświeżyć sobie tego moda. Jest jednak mały problem, bo wszystkie linki do czitów na udźwig, nie pękający plecak i “dziką muzykę”, oraz do patcha na grę na wysokich ustawieniach wygasły.

Czy ktoś kto ma u siebie “magazyn” z leciwymi modami i ma te rzeczy na dysku, byłby uprzejmy je udostępnić?

W ten sposób mod by na pewno odżył, a jest tego wart. Ci co grali, na pewno pamiętają problemy, kiedy w plecaku brakło leków, bo wypadły przez przypadkowo podniesioną broń.

PODBICIE TEMATU.

Widzę, że chyba mod poszedł całkowicie w odstawkę. Jedyna nadzieja w , ale on powinien zmienić nicka na Ducha lub Zjawę.

Starzy wyjadacze, zajrzyjcie do swoich lamusów.

  • Byłeś jednym z tłumaczy tego moda. Zachowałeś może czity i fixy do niego?

Mod aby w niego zagrać, wymaga odświeżenia linków.

Działa link do MEGA z pierwszego posta.
Tam jest:
 

Mod +  kumulowany patch nr 2 + fix + polonizacja  Polonizacja Pobierz z naszego serwera

Link do moda na MEGA:  https://mega.nz/#!okFVBJhY!PWiUKvS_1KrpbQP2-l4-mRVd9CRNhqWmlIM7k4-8TWE  
Pobieram i mogę udostępnić ale nie grałem w tego moda i nie wiem czego konkretnie szukasz.   

Zaraz się pobierze i napiszę co w nim jest.

1 polubienie
  • Jeśli nie grałeś, to najwyższa pora. To bardzo dobry mod. No i wart przypomnienia. Ma wiele nawet teraz nie stosowanych innowcji, uatrakcyjniających grę.

Jak postawisz, to zobacz jaki jest początkowy udźwig u Szramy.

Jeśli taki podstawowy w granicach 40-50kg ( nie pamiętam jaki był ) to czita na udźwig nie ma wstawionego. Z czitem powinno być 300 kg. Dopiero po przekroczeniu tej wartości, z plecaka się sypie.

Plecak jest tak zrobiony, że jak ilość przedmiotów w plecaku przekracza przeznaczone dla nich wielkości, to robi sobie miejsce wyrzucając inne z plecaka, dając efekt pękania. Przez to łatwo pozbyć się przez nieuwagę np. medykamentów, czy itemów do zadań.

Były też poprawki na wyloty z powodu shaderów, wstawione przez scigacz78. Nie wiem czy w tym na mega są zaimplementowane. A są konieczne, aby nie rozbić klawiatury.

Jakbyś grał, to pamiętaj że schowki te z moda ( skrzynie ) są okradane. Własne schowki z plecaków robić tam, gdzie nie chodzą NPCe. Plecaki są jednorazowego użytku. Nie da się ich zabrać i ponownie wykorzystać. Chyba że ktoś zrobi kolejny czit.

 

 udało mi się zrobić patch na udźwig.
Ustawiłem na 560 kg.
Plecak nie pęka  
[Patch na udźwig-by OldMan.rar](< base_url >/applications/core/interface/file/attachment.php?id=23255)

 ssoldman05-26-1823-43-29(l01escape).jpg.b9146685106b96969017da3800a6fc21.jpg

Będę chciał zmienić jeszcze parę rzeczy jak mi się uda dam znać   

p.s. Zaciekawił mnie ten mod i chociaż nie zrobiłem jeszcze żadnego zadania jest jakiś taki inny..
W dobrym tego słowa znaczeniu  
Może się skuszę. 

 

2 polubienia

Panowie  i .
Może inaczej podejść do całego tematu Powrót Szramy Cz. 1.

Problem z udźwigiem rozwiązałem wczoraj a resztę poprawek   z wątku

//stalkerteam.pl/applications/core/interface/js/spacer.png

może być rozwiązanych w wersji moda którą wczoraj znalazłem w necie.
Jest to wersja postawiona na SoC w wersji 1.0006 przez “SeregA-Lus”. który zrobił świetne wersje
repack różnych modów. Co ważne zintegrował z modem kumulatywny patch 3.
Do moda dodany jest spawaner czyli dla każdego coś miłego.
Cały opis tutaj:
http://rutor.is/torrent/245898

Trochę poklikałem i muszę powiedzieć że mod w tej wersji robi wrażenie

ssoldman05-27-1801-29-21(l01escape).jpg.928f69a0d9ca0ba4c3b734de6ccad58d.jpg

ssoldman05-27-1801-34-27(l01escape).jpg.809008f36736c8b6cb5da8da58bb0658.jpg

ssoldman05-27-1801-36-03(l01escape).jpg.df749f912fb6d0831b2ffbb671aaa57b.jpg 

Co do spolszczenia.
Wrzuciłem i menu działa ale mod dalej nie rusza i wylot na pulpit ale nie spodziewałem się więcej.

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_DefaultCharacters.empty()
[error]Function      : CSE_ALifeTraderAbstract::specific_character
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\xrServer_Objects_ALife_Monsters.cpp
[error]Line          : 333
[error]Description   : no default specific character set for class
[error]Arguments     : ds_niva_bandit

I tutaj zwracam się do Naszych tłumaczy.
Może któryś znajdzie chwilę czasu i przejrzy pliki moda w tej wersji.
Z tego co zauważyłem są nowe zadania ale raczej poboczne.
Może część polonizacji pasowałby i nie byłoby to czasochłonne żebyśmy mieli całość w PL

ssoldman05-27-1810-44-14(mainmenu).jpg.3630ccfec4340bc1d34bcc4a207544f9.jpg

ssoldman05-27-1810-44-23(mainmenu).jpg.8ce665aa50ce39020899adda9126ea49.jpg

Jeśli ktoś byłby zainteresowany w załączniku plik do torrenta najpierw pobieranie stoi ale potem śmiga momentalnie
w razie potrzeby wrzucę paczki moda na mój host.   
[[rutor.is]S.T.A.L.K.E.R._Возвращение_.torrent](< base_url >/applications/core/interface/file/attachment.php?id=23264)

3 polubienia

  - Za czit plecaka . Z jego pomocą mod na pewno ożyje. Na zagranie powinni się oprócz Ciebie, skusić i inni forumowicze.

Naprawdę wart poświęconego mu czasu. Z problemów do których wygasły linki, został ten z shaderami który wstawił . Rozwiązuje problemy z grafiką na którejś z lokacji. Chyba na Bagnach.

  • Obie solianki, czyli OP2 i NS2016 mam już za sobą. Z OP2 dałem sobie spokój gdzieś w jego połowie, natomiast NS2016 dograłem do końca z powodzeniem. Jak na razie, wracał do nich nie będę.

Czy masz jakiś prywatny kontakt z . Może on ma gdzieś zachowane te fixy i patche, do których linki wygasły.

 

DODANO: - rozminęliśmy się z wpisami. Każda nowa informacja o tym modzie na wagę złota gOldManie.

Jednym z tłumaczy był , więc może on się wypowie o uzupełnieniu spolszczenia tego moda z torrenta.

No i jak możesz, wrzuć tę nową wersję do pobrania bez torrentu. Zagram i zobaczę co daje.

 

  • Znowu mijanka. Oczywiście, że lepiej by było grać w tę poprawioną wersję. - był jednym z tłumaczy tego moda, może się wypowie o możliwości adaptacji spolszczenia.

Popatrz w moim poprzednim wpisie na DODANE.

 Sorry mój słowacki błąd  
Zwróć uwagę, że problem shaderów rozwiązywał  a nie
Może z nim jest jakiś kontakt.

DODATKOWO mogę zaoferować pomoc w zmianie muzyki w modzie w dowolny sposób tyko
musiałbym wiedzieć co i kiedy przeszkadza.

Więc pozostaje tylko problem shaderów.

  - Czy mógłbyś wejść do #1 moda Powrót Szramy i pousuwać te wszystkie wygasłe linki? Ich nie ma nawet na stronach rus forów. Ty wstawiałeś moda, więc nie chcę się Ci wtrącać. Zobacz trochę wyżej, jest link do torrenta z modem kompletnym i trochę zmienionym. Można go dodać do #1.

  - Ale ja przecież napisałem, że shaderami zajmował się . Ostatnio pojawił się znowu kilka razy. Może znowu zajrzy, albo trzeba go powiadomić na stalker.pl, bo tam jest częściej.

A co dotyczy muzyki. Nie wiem jak jest w tej wersji od “SeregA-Lus” , ale w podstawowej wersji była to uszoj…na metalika i ją całkowicie usunięto. I tak bym to też zrobił.

I jak, wstawisz tę od “SeregA-Lus” , na normalny hosting? Może administracja się zdecyduje na wstawienie jej do naszej pobieralni.

  - też brałeś udział w tłumaczeniu moda. Możesz się odnieść do propozycji OldMana, adaptacji spolszczenia do tej najnowszej wersji?

4 minuty temu, kondotier napisał:

  - też brałeś udział w tłumaczeniu moda. Możesz się odnieść do propozycji OldMana, adaptacji spolszczenia do tej najnowszej wersji?

Tak, mogę się odnieść - otóż nie mam nic przeciwko temu, by ktoś to zrobił

2 polubienia

 Sorry mój kolejny słowacki błąd muszę chyba iść pojeździć rowerem dla przewietrzenia głowy  

Jak wrócę z jeżdżenia przejrzę pliki muzyczne. 

  • Co ty na to, abyś dla tej wersji moda od “SeregA-Lus” założł oddzielny temat?

Wtedy obie wersje nie będą się mieszały.

Oczywiście, że mogę tylko czy jest sens skoro nie wiadomo jak będzie z polonizacją..
Właśnie wróciłem z jazdy rowerem i mam nadzieję, że teraz czytam ze zrozumieniem  

30 minut temu, OldMan napisał:

Oczywiście, że mogę tylko czy jest sens skoro nie wiadomo jak będzie z polonizacją..

Oj, tak tylko napisałem, ale oczywiście zajmę się dopasowaniem spolszczenia, jeżeli nikt inny tego nie zrobi

Wczoraj skończyłem testy spolszczenia moda Czas Sojuszu - Więź czasów. Zaczęte jest spolszczenie moda Nowy Arsenał 5.0. Oprócz tego mam rodzinę, pracuję zawodowo, mieszkam na wsi, więc koło domu też mam co robić, a na dodatek jestem poważnie chory. Naprawdę nie jestem leniem, tylko nie bardzo mam czas.

2 polubienia