Tytuł Oryginalny : Artefact Renovation
Platforma : Anomaly 1.5.1
Data Premiery : 27 Września 2021
Autor : swergdach
Autor Spolszczenia : FairFight
Opis:
Spoiler
Mod poprawia niemal wszystkie aspekty w grze związane z artefaktami, dodaje również wiele nowych możliwości związanych ze znajdowaniem oraz używaniem artefaktów. Dodatkowo, modyfikacja nieznacznie zmienia pola anomalii oraz emisje, tak aby lepiej odpowiadały one nowym właściwością artefaktów. Poszukiwanie artefaktów staje się niebezpieczne, ale także opłacalne, artefakty są różnorodne i mają nowe, bardziej rozbudowane opisy. Niektóre z nich należy trzymać w ołowianych pudełkach, ponieważ emitują promieniowanie, usunięto również możliwość znajdowania “śmieciowych” artefaktów w schowkach, z uwagi na balans rozgrywki. Mod został spolonizowany.
Screeny:
Spoiler
Zmiany:
Spoiler
- Dodaje różne właściwości do “śmieciowych” artefaktów - na pewno nie są one już “śmieciami”.
- Dodaje możliwość umieszczania napromieniowanych artefaktów w pojemnikach by móc bezpiecznie je przenosić.
- Zmienia opis większości artefaktów, tak aby były one zgodnie z nowododanymi cechami.
- Dodaje system prawdopodobieństwa pojawienia się anomalii artefaktu po emisji lub burzy PSI. Artefakty niskiej rangi o złych cechach będą miały większą szansę na pojawienie się w porównaniu z artefaktami wysokiej rangi o dobrych cechach.
- Usuwa wszystkie “śmieciowe” artefakty ze schowków (ze względu na balans rozgrywki).
- Dostosowano ceny wszystkich artefaktów. Warto je znajdować i nimi handlować.
- Dostosowano listę artefaktów dostępnych do znalezienia przez różne typy detektorów.
W związku ze zmianami wszystkich artefaktów poprawiono także wpływ niektórych pól anomalnych, a mianowicie:
- Zwiększono wpływ wszystkich psychoanomalii w celu zrównoważenia (artefakty z ochroną psychiczną zostały wzmocnione, aby znacząco przeciwdziałać Kontrolerom). Na kombinezony ochronne zmiany także mają wpływ.
- Nieznacznie zwiększono wpływ pól promieniowania. W Anomaly pola promieniowania są zbyt słabe. Ponadto w dodatku dodano artefakty o właściwościach radioochronnych, a także usuwających promieniowanie.
- Nieznacznie zmniejszono wpływ min termicznych na anomalie termiczne.
Porady:
Spoiler
- Pudełka na artefakty watro zakupić jak najwcześniej, ponieważ noszenie radioaktywnych artefaktów będzie zwiększać poziom napromieniowania postaci, co może doprowadzić do śmierci.
- Artefakty pojawiają się na polach anomalii praktycznie po każdej emisji, warto więc wracać do dobrze znanych miejsc, gdyż co jakiś czas będzie tam można znaleźć coś wartościowego.
- Trzeba bacznie zwracać uwagę na to jakie artefakty się ze sobą nosi, tak aby wzajemnie się uzupełniały. Dodatkowo przy wypadzie na np. pole anomalii elektrycznych, warto zwrócić uwagę, które artefakty są dobrymi przewodnikami i je odłożyć, gdyż znacznie zwiększą one obrażenia przy porażeniu prądem.
Instalacja:
Spoiler
Katalog gamedata przenieść do głównego folderu gry. Następnie wypakować spolszczenie do tego samego folderu. W paczce dostępne są także patche do zainstalowania po głównym modzie oraz innymi modami, do których są przeznaczone.
Kompatybilność:
Spoiler
Modyfikacja działa z modami takimi jak:
- Wierd Task Framework (z wyłączeniem zadań od Arsziego, ponad to niektóre dialogi mogą się zangielszczyć)
- Modami zmieniającymi właściwości kombinezonów oraz broni
- Większością modów poprawiających właściwości emisji lub anomalii
Razem z modem dostępne są patche dla:
Mod nie jest kompatybilny z:
- Innymi modami zmieniającymi właściwości artefaktów
Linki do pobrania:
Spoiler
Artefact Renovation:
Spolszczenie:
[Artefact_Renovation_PL.zip](< base_url >/applications/core/interface/file/attachment.php?id=65304&key=dace96457055a2b3761d35b13179a7de) lub z naszego serwera [KLIK]