NAZWA: Automatyzowane wyszukiwanie tekstur
TWÓRCA: V.I.R.U.S.
OPIS:
Spoiler
Język programowania, w którym program został napisany: Delphi
Cel programu:
Program został opracowywany w celu uproszczenia przenoszenia tekstur z SoC do CS/CoP. W szczególności w CoP/CS brakuje wielu tekstur z buildów i trzeba ręcznie je szukać w logu i przenosić do gry. Ten program ma za zadanie automatyzacji tego procesu, wystarczy tylko wpisać listę potrzebnych tekstur i wskazać foldery skąd trzeba je brać i gdzie je wrzucać. I dzięki elastyczności programu, można go używać nie tylko do stalkera.
Aby szybko otrzymać potrzebną listę tekstur - wczytajcie potrzebny poziom w grze, i w konsoli (logu), gdzie na początku będzie lista brakujących tekstur, can’t find …
W notatniku należy przetworzyć tę listę poprzez zamianę i wstawić go do programu.
NK - nazwa konta
Instrukcja:
- Wchodzicie do xray_(NK).log lub level_(NK).log, albo w 3 innych edytorów X-Ray SDK
- Szukajcie linijek ze słowami Can’t find texture ‘nazwa folderu\nazwa tekstury’
- Usuńcie wszystko oprócz nazwa folderu\nazwa tekstury (usuwamy również cudzysłowy)
- Wstawiamy wszystkie brakujące tekstury do obszaru Список имен
- W sekcji Откуда wybieramy miejsce, skąd wzięliście obiekty lub lokację.
- W sekcji Куда wybieramy miejsce, gdzie zostaną dodane znalezione tekstury.
- Naciśnijcie Генерировать, a po znalezieniu wszystkich znalezionych tekstur naciśnijcie Копировать.
SCREENY:
Spoiler
LINKI:
ŹRÓDŁO:
https://ap-pro.ru/forums/topic/1631-avtomatizirovannyy-poisk-tekstur/