Data: 09.08.2004r Dostępne lokacje: Kordon, Wysypisko, Agroprom, Dolina Mroku, X-18, Bar, Zakład " Rostok ", Jantar, Magazyny Wojskowe, Martwe Miasto
OPIS:
Spoiler
Pierwszą niezwykłą rzeczą w tym zestawie są stare wersje map. Build może pochwalić się ciekawymi ustawieniami oświetlenia i pogody oraz dość zaawansowanym systemem zachowań dla postaci niezależnych i potworów w tamtym czasie. Początkowo był ustawiony jako platforma do debugowania A-life, dlatego można w nim zobaczyć kilka zadań.
1. Rozpakuj archiwum 2. Uruchom plik bat. Należy zauważyć, że nazwa pliku _ bat _ nie zawsze pokrywa się z nazwą lokalizacji. 3. Jeżeli pojawił się błąd Nie można otworzyć sekcji ‘dźwięk’ należy zastąpić trzy wiersze odpowiednimi ścieżkami w pliku _ fs.ltx _:
Build to jest wczesna faza gry ,jeden z etapów podczas tworzenia orginalnego stalkera, taka alfa.To twór GSC które to udostepniło wczesne materiały ze stalkera scenie moderskiej.A mod to mod.
Dzięki kobal, czytałem na necie wywiad z twórcami Priboia i mówili że w pracach przeszkadzają im kolejne wychodzące bulidy… Nie zrozumiałem wtedy tego fragmentu wypowiedzi i przyznaję, że nadal go nie rozumiem. Żeby jednak nie robić off topu - jestem zastopowany w NLC6 (bug chyba?)i zastanawiam się nad ściągnięciem tego Bulid-a 1865. Jeżeli jednak wieje z niego nudą to oszczędźcie mi rozczarowań i napiszcie.
Z racji tego, że build jest pewnym etapem tworzenia gry, zazwyczaj jest pustym światem bez zadań, scenariusza a czasem i bez NPC-ów. Można się do woli nasładzać atmosferą, grafiką itp. ale do moda to się nie umywa. Można pozwiedzać, ale moim zdaniem jest to coś dla wytrawnych koneserów Stalkera. Tam nie ma co robić !!