NAZWA: CryRay Engine x64
TWÓRCY: CryRay Engine Team
PLATFORMA: ZP
DATA BETY: 08.04.23
OPIS:
Spoiler
- W tej wersji ZP, A-Life został aktywowany na maksimum, tzn. na początku gry możesz spotkać każdego i wszędzie, nawet monolitowców na Zatonie.
- Ta wersja silnika przeznaczona jest do testowania i wyłapywania błędów w rozgrywce, których poprawki zostaną później przeniesione do Anomaly i Redux.
- W ZP wyłączono i usunięto drugą graficzną podstawę - wbudowany reshade. Nie jest potrzebny, ponieważ sam ZP jest wykorzystywany do tworzenia modów. (Twórcy będą bardzo wdzięczni, jeśli ktoś zechce pomóc w rozwoju platformy ZP z tym silnikiem)
- W tym ZP przywrócono niektóre ficzery z SoC/CS, silnikowo i skryptowo, o których dowiesz się już w grze.
- Możesz popatrzeć na nową konsolę na interfejsach ImGui.
- Całkowicie nowy launcher, który zostanie również rozwinięty. Chodzi o to, że dla samego ZP funkcjonalność jest bardzo ograniczona pod względem opcji, niektóre ograniczenia wpłynęły nawet na graficzne opcje.
- Wbudowane edytory są w grze, wystarczy nacisnąc f10. Wyświetli się edytor UI i pogody.
SCREENY:
Spoiler
LINKI:
Spoiler
Mod: https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1gJSxeBL3aOv-kiiiT41Seuz8xyaIjlSd
Patch: https://drive.google.com/file/d/1GqL2wyzdlT9djQLHS5JzMFrqZGj5quQK/view
W archiwum znajduje się patch, rozpakujcie i skopiujcie go po instalacji moda w folderze z grą ze zgodą na zamianę. W folderze z grą, w shaderach jest plik “InlineShadersReadMe.txt”, gdzie są zapisane poprawki i co zmieniało się w shaderach.
Wymagania systemowe dla silnika:
- System operacyjny: Windows 7/Windows 10.
- Procesor: Intel Core i3-9100F lub AMD Ryzen 7 1700 AM4 lub lepszy.
- RAM: 8/16 GB.
- Karta graficzna: GTX 1050 ti/RTX 2060+ lub MSI Radeon RX 6500 XT MECH 2X 4G OC/Sinotex Ninja Radeon RX 580 8GB lub lepsza.
- Karta dźwiękowa: Urządzenie dźwiękowe, kompatybilne z DirectX® 9.0с.
- Obsługa przez procesor instrukcji SSE4.1, i innych.
- Obsługa przez kartę graficzną DirectX11.
ŹRÓDŁO: