Dystans spawnu CoC 1.5r6

Witam jak zwiększyć dystans w spawnują się npc, mutki itp? Obecnie jest to koło 230 metrów i jak chce się snajpić  to trochę bieda. 

Znalazłem w necie to: gamedata/configs/alife.ltx -> switch_distance 400

oraz to: gamedata/scripts/smart_terrain.script -> self.respawn_radius = ini:r_float_ex(smart_sect,“respawn_radius”) or 400

Tyle, że nie ma w 1.5 takich plików.

Ktoś wie jak to zwiększyć?

25 minut temu, dragon von chimera napisał:

Witam jak zwiększyć dystans w spawnują się npc, mutki itp? 

W jakim sensie? Minimalny dystans spawnu? Bo jedynie minimalny dystans jest ograniczony, za tą granicą (podstawowo 25 metrów) boty będą się spawnować.

36 minut temu, dragon von chimera napisał:

Obecnie jest to koło 230 metrów

Skąd masz takie informacje?

26 minut temu, dragon von chimera napisał:

Tyle, że nie ma w 1.5 takich plików

Są te pliki, musisz wypakować configs.db i scripts.db. Te pliki są w każdym Stalkerze i każdym modzie do niego.

Ale te pliki nie będą ci potrzebne.

31 minut temu, dragon von chimera napisał:

Ktoś wie jak to zwiększyć?

Zależy co. Opisz co chcesz zrobić bo nie rozumiem.

Jeśli zwiększyć maksymalny dystans respienia się, to nie wiem czy wiesz ale boty respią się wszędzie (na każdej mapie) poza “excl_dist”.

 Rozchodzi się o to żeby NPC stawały się widoczne z większego dystansu, a 230 metrów sprawdziłem powoli podchodząc do grupy zombie na zatonie, z włączonym “dalmierzem”. 

Godzinę temu, dragon von chimera napisał:

 Rozchodzi się o to żeby NPC stawały się widoczne z większego dystansu, a 230 metrów sprawdziłem powoli podchodząc do grupy zombie na zatonie, z włączonym “dalmierzem”. 

No to nie dystans spawnu, a dystans widzenia NPC’tów.

Czyli chcesz zwiększyć zasięg widzenia oczu NPC, żeby mogli cię i innych ujrzeć z większej odległości?

Jeśli tak, zmień w plikach m_stalker.ltx oraz m_stalker_zombied.ltx “eye_range”.

 O to mi chodziło, żebym to ja mógł ich zobaczyć z większej odległość. Wypakowałem script.db, w pliku alife.ltx edytowałem switch_distance  = 250 na 400 i oto efekt.

 

5abe6e66848b5S.T.A.L.K.E.R.CallofPripyatScreenshot201803.30-18001566.png.21dd41eb1de54a19e06f3d1358d70538.png

5abe6e7239b14S.T.A.L.K.E.R.CallofPripyatScreenshot201803.30-17595510.png.2e6b66a4cb428657c45ab643413013cf.png

 no i elegancko  

switch_distance odpowiada za zmianę statusu botów z offline na online, wartość wyrażona w metrach. Offline znaczy że fizycznie nie ma ich na mapie, oddziały są jedynie jako takie niewidzialne pionki które mogą walczyć (bez strzelania, to są szanse w oparciu o ilość ludzi w oddziale, ich rangę i frakcję do której należą).

 Technicznie to się nie znam, znalazłem w necie i działa  Przydatne do snajpienia i poprawnego ustawiania broni dla hybrid a.