tak, to ona. Szukałem innym opisem, dlatego nie miałem odpowiedzi. Tylko jeszcze dla użycia jej w NS Engine, potrzebna katalogowa ścieżka, bo mod nie ma dostępu do katalogu z teksturami.
A czita na schowki Kostii gdzieś nie widziałeś? Też był wstawiony.
Jednak nie ta ścieżka. Dodałem tę mapkę po polsku ( sam do NS2016 ją przerabiałem ), ale się nie pojawia na żadnej wersji HUDa.
Skoro nie pasowało spolszczenie, to struktura plików musi być inna. Najwyżej, jak ktoś będzie robił adaptację spolszczenia, to tę mapkę może wykorzystać. Bo jest jeszcze kilka plansz informacyjnych które muszą być przetłumaczone. Zrobiłem je i są prze wykorzystane w NS2016.
Dobrze by było, gdyby ktoś mający NS2016 na kompie, zobaczył gdzie dokładnie ta mapka się znajduje.
Na razie krótko grałem, ale widzę, że są w rozgrywce i możliwościach różnice. Np. bardzo szybko dorobiłem się noża, art dla Sidora też bez problemu znalazłem.
Za to zabicie świni z pistoletu jest nierealne. Tradycyjnie, bandytów kule nawet z kałacha nie powalają. Muszą dostać serię, albo dwie.
Mimo ustawienia pełnego okna, przy pierwszym uruchomieniu po włączeniu kompa, mod otwiera się mi w małym oknie. Wyjście z moda i ponowne uruchomienie jest już oknie pełnym i dalej już żadnych problemów z grą nie ma.