Modyfikowanie artefaktów w Zewie Prypeci.

Witam!

Chciałem zmodyfikować właściwości lecznicze serca oazy. Jednakże zmieniają wartość health_restore_speed w pliku artefacts.ltx na 0.0050 nie dostaję 50 punktów regeneracji zdrowia tylko wartość o wiele mniejszą (dokładnie 33 punkty). Co ciekawe np. promieniowanie można zmienić bez stosowania jakiegoś mnożnika. Wie ktoś od czego jest to zależne?

 Proszę wzoruj się na tym  ja znowu nie mogę znaleźć sposobu na kuloodporność. Nie wolno publikować na innych forach. W modzie SMG 2.2 niektóre współczynniki mają znacznie obniżoną wartość.

O to artefakt wzoruj się na tym.

 

$spawn                 = “artefacts\af_oasis_cheat”
class               = SCRPTART

visual                = dynamics\artefacts\af_cristall_plant.ogf
description            = st_oasis_heart_cheat_descr
inv_name            = st_oasis_heart_cheat
inv_name_short        = st_oasis_heart_cheat
inv_weight            = 0.1

inv_grid_x            = 6
inv_grid_y            = 4
jump_height            = 1.0 ;.2

cost                = 1000000    ;200

;particles            = artefact\af_acidic_idle
det_show_particles        = artefact\af_acidic_show
det_hide_particles        = artefact\af_acidic_hide
particles_bone            = cristall

af_rank                = 3

lights_enabled = true

trail_light_color         = 1.0,1.0,0.75 ;1.0,0.9,0.5
trail_light_range         = 2.0

can_trade            = true

quest_item             = false

health_restore_speed        = 1.0 ;0.0003
radiation_restore_speed     = -1.0 ;0.004
satiety_restore_speed         = 1.0 ;0.1
power_restore_speed            = 1.0 ;0.001
bleeding_restore_speed        = 1.0 ;0.002
hit_protection                  = 100.0 ;0.010
hit_absorbation_sect = af_oasis_cheat_absorbation

[af_oasis_cheat_absorbation]
burn_immunity     = 1.0                ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity = 1.0
shock_immunity     = 1.0
wound_immunity     = 1.0
radiation_immunity = 1.0
telepatic_immunity = 1.0
chemical_burn_immunity = 1.0
explosion_immunity = 1.0
fire_wound_immunity  = 1.0
hit_immunity       = 100.0 ;0.010

additional_inventory_weight  = 1500
additional_inventory_weight2 = 1500