Jak w temacie, dostałem dostęp do wczesnej wersji ns2020, czy tłumacze będą chcieli sprawdzić pliki czy poczekacie do pełnej wersji?
Na jakim silniku jest ta 2020 ?
na ogsr
bardzo ci dziękuję za inicjatywę z tymi plikami. Naprawdę, mówię to bez krzty sarkazmu. Ze swojej strony dodam, że GDYBYM miał to tłumaczyć, to zaczekałbym na premierę moda. Mam złe doświadczenia z ciągłymi uaktualnieniami spolszczeń do nowych łatek. A na pewno warto jest czekać bo silnik OGSR przenosi w kosmos zwykły CCz. Dosłownie i w przenośni.
Spróbowałem dodać spolszczenie z sesji 2016, większość plików jest zrobiona, ale też coś tam dodali lub jest w innym miejscu. Bynajmniej działa.
Krzychu uwierz mi, że pomiędzy “bynajmniej działa” a zgodnością tekstu z oryginałem jest znacząca różnica.
7 godzin temu, Junx napisał:
ale też coś tam dodali lub jest w innym miejscu
W NS 2016 OGSR też “coś tam” dodali (wiem nawet ile, bo dostosowywałem sobie na szybko spolszczenie), a zapewne to była podstawa do tworzenia NS 2020.
Udało się, ale braki są.
Rób zrzuty z błędami. Adaptujący spolszczenie będzie miał wskazane miejsca gdzie szukać tylko zmian, a nie będzie musiał sprawdzać wszystkiego.
Nie wiem jednak, jeśli masz testować moda na poprawność, czy nałożenie spolszczenie to doby pomysł. Może lepiej będzie poczekać, aż testerzy w wersji oryginalnej wyłapią błędy i dopiero na taką już poprawioną wersję wsadzić spolszczenie.
już dostosowałem, roboty było na około pół godziny, ale mam problem z nazwami NPC oraz częścią dynamicznych wiadomości, ale myślę że dam radę naprawić.
Z nazwami NPCów, jeśli masz ich w robalach, to powodem jest granie z zapisu zrobionego przed wstawieniem pliku ze spolszczonymi nazwami. Musisz zacząć nową grę. To samo jest z SMSami i dynamicznymi wiadomościami.
Czy te zmiany są znaczące, czy tylko kosmetyka?
A o testowaniu bez spolszczenia pisałem dlatego, że gdybyś znalazł jakiś poważny błąd, to jak im wyślesz zapis, będą mieli problemy w drugą stronę.
same kosmetyczne, póki co to nie przeszkadza mocno. A spolszczenie to faktycznie, dodałem je “później”.
Do końca moda masz daaaaaallllleeeekkkoo. Warto zacząć od nowa.
26 minut temu, Junx napisał:
same kosmetyczne, póki co to nie przeszkadza mocno.
No ale coś chyba dodali do tej Solanki 2k20, tak? możesz wrzucić folder rus?
Godzinę temu, Junx napisał:
już dostosowałem, roboty było na około pół godziny,
Skrypty też dostosowałeś? I te nowe linijki z OGSR również?
jestem leń i mi się nie chce od nowa
myślę, że mogę [rus.7z](< base_url >/applications/core/interface/file/attachment.php?id=49920)
23 minuty temu, Anton Gorodecki napisał:
Skrypty też dostosowałeś? I te nowe linijki z OGSR również?
“Nowe” to chyba nie, ale skrypty są dostosowane.
W NS 2016 OGSR było sporo nowych linijek w folderze ze skryptami. Kiedy skończę zabawę z Dollchanem, to rzucę okiem na ten folder rus. Dzięki, Krzysiu.
Chyba wiesz, że w tym modzie kwestowi NPCe to włóczykije. Trzeba ich szukać po różnych lokacjach. Więc jak takiego odnajdziesz, skoro jego ksywkę masz w robalach, a on nie ma na sobie znacznika? Za daleko chyba nie zaszedłeś, aby nie zdecydować się na powtórzenie gry we wczesnym stadium, niż po dłuższym czasie. A nająć już wiedzę gdzie co i jak zrobić, szybko przelecisz.
A tylko nowa gra może pokazać, czy skrypty “są dostosowane” . To rada tłumacza.
startowałem nową grę, mam błąd z nazwami NPC, gdzieś coś musi być “be”, ale będę musiał to naprawić
Nie widząc plików moda, mogę tylko gdybać. Wrzuć mi na PW jakieś zrzuty z tymi błędami. Może mi się coś skojarzy. Ale miałeś już propozycję od Antona. Skończył Dollchana, to Ci pomoże.
Wysłałem prośbę o pliki do testów do Dimitrija. Po meczu kopanej sprawdzę co odpisał.
czy zamierzasz dostosować spolszczenie do wersji NS 2020?
jak będę miał czas to wrzucę
myślę nad tym i pewnie tak zrobię, ale poczekam na dalsze update’y