Pod osłoną śmierci: Klondajk 2.0

posklondajk2cover.thumb.jpg.6a5fab388e093c1fd3a386942ed6f0c0.jpg

Tytuł oryginalny:  Под прикрытием смерти: Клондайк 2.0
Platforma:  Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery:  25.12.2014 r.
Autorzy:  Strielok200, Skyff
Autor spolszczenia:
Śr. długość rozgrywki: ok. 13 godzin

OPIS:

Spoiler

Śmierć w Zonie - nic nadzwyczajnego. Każdy doświadczony stalker zdaje sobie sprawę z tego, że jego towarzysz broni może już nie wrócić z kolejnego wypadu.

Pewnego dnia nadeszła potężna emisja, wskutek której wielu stalkerów zginęło bądź też przepadło bez wieści - to wydarzenie przez niektórych jest określane mianem trzeciej katastrofy. Wszystko jednak wskazuje na to, że są i dobre strony „gniewu reaktora”, bowiem naukowcom udaje się potwierdzić legendę o słynnym klondajku - skupisku groźnych anomalii i artefaktów o niezwykłych właściwościach.

Instytut Naukowo-Badawczy Czarnobylskiej Strefy Wykluczenia postanawia przeprowadzić badania na niezgłębionych jak dotąd terytoriach Zony, a w obawie przed masowym napływem stalkerów do jej centrum informacje o istnieniu klondajka zostają utajnione.

Kontakt z wysłanym helikopterem, na którego pokładzie znajdowali się badacze oraz najnowocześniejszy sprzęt, zostaje przerwany w pobliżu Doliny Mroku. Wszelkie ponowne próby nawiązania łączności radiowej z pilotami jednostki kończą się niepowodzeniem. W zaistniałej sytuacji wojsko postanawia wysłać oddział ratunkowy, jednak nie udaje im się nawet opuścić Kordonu - wszyscy żołnierze giną w polu psionicznym. Po pewnym czasie nieznana grupa nawiązuje łączność z radiostacji, która znajdowała się na pokładzie zaginionego helikoptera i żądają przerwania wszelkich badań oraz prób dostania się do klondajka. W przeciwnym wypadku grożą wysadzeniem ośrodka Naukowo-Badawczego na Wielkiej Ziemi.

W celu wyjaśnienia sytuacji do Zony zostaje wysłany doświadczony stalker Arkan - emerytowany oficer w stopniu majora.

  • Fabuła moda nie ma żadnych powiązań z oryginalną historią z Zewu Prypeci, a questy nie ograniczają gracza w przemieszczaniu się po lokacjach. Do wielu z zadań zostały dodane unikalne możliwości, takie jak GUI (nabywanie umiejętności i wytwarzanie przedmiotów przydatnych w Zonie), ciekawe dialogi, udźwiękowienie, nowe animacje NPC czy unikalne zjawiska, nadające Zonie jeszcze więcej tajemniczości. W niektórych momentach gry zostały wprowadzone rozwidlenia fabuły, co oferuje graczom możliwość wyboru. Po ukończeniu historii otrzymujemy pełnowartościowy freeplay.

Wcześniejsza i mniej dopracowana wersja modyfikacji - .

GALERIA:

Spoiler

835344800PodOsonmierci-Klondajk2.0stalkerteamscr1.jpg.4c59e5507d0c86425503ada76f8d24b7.jpg  305150022PodOsonmierci-Klondajk2.0stalkerteamscr3.jpg.5936f39ecfa0cd7ee02885d5579e8aee.jpg

2091202954PodOsonmierci-Klondajk2.0stalkerteamscr5.jpg.dc6fbb5f3836749d40506e4c471a31ba.jpg  1686939192PodOsonmierci-Klondajk2.0stalkerteamscr2.jpg.617f83a5e91896e96f42d7bd4cdf2a20.jpg

1901092032PodOsonmierci-Klondajk2.0stalkerteamscr4.jpg.55fff4d5fe047ac7fcf50cd8d2b17474.jpg  828880521PodOsonmierci-Klondajk2.0stalkerteamscr6.jpg.7d04bb2e606adf67c7d7d3c2e652c571.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Kolejność instalacji:

  • Zew Prypeci 1.6.02.
  • Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem (wystarczy scalić 2 pobrane pliki), patchem, spolszczeniem oraz fixem do niego umieścić w głównym katalogu gry.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Patch 1602:

Spolszczenie:

  • Nasz serwer - [KLIK]

Patch do spolszczenia:

  • Nasz serwer - [KLIK]

Mod+Patch 1602+Spolszczenie+Patch do spolszczenia:

Spawner:

  • [Spawner dla POD OSŁONĄ ŚMIERCI - KLONDAJK 2.0.7z](< base_url >/applications/core/interface/file/attachment.php?id=67869&key=6dc9908935b49fed21ec651f165d624e)

W czasie gry wystarczy wyjść do menu głównego, a następnie nacisnąć F1.

Źródła:    

 

Czy to druga część tego moda? 

Jest to modyfikacja z nową fabułą.

Czyli najpierw przechodzimy jedynkę, potem dwójkę?

Wlasnie tez mnie to ciekawi. Chociaz ja strzelam, ze ta dwojka oznacza, ze to przerobiony tamten mod i tej jedynki nie trzeba znac. Ale ktos moglby rozwiac watpliwosci :wink:

Grał ktoś w to? stabilne ? da się w to grać ?

Ja ci dam mody !  Marsz mi zaraz do 310 !

3 polubienia

@kfiat pare osob juz dawno temu gralo. Pewnie wiecej wrazen znajdziesz na stalkeruniverse, pewnie nawet poradnik

Jest tam poradnik, ale ja chciałem się dowiedzieć czy przyjemnie się w to toczy, oraz czy da się to przejść nie wyrywając sobie włosów z głowy. Grałem w zbyt wiele masochistycznych rosyjskich modów.

Pograłem wczoraj chwilkę w wersję PL. Zrobiłem parę początkowych zadań. Początek bardzo stabilny, spolszczenie super. Gra nie jest masochizmem, przynajmniej na początku. Startujemy z dobrą bronią, pancerzem, detektorem i okrągłą sumką. NPC strzelają celnie, ale bez przesady.

 

Mod u mnie wywalał się na DX11 i DX10. Na pełnym dynamicznym bez DX chodzi bardzo płynnie.

 

Polecam dograć do moda Atmosfear (link do adaptacji AF3 jest na rus forum. Po instalacji adaptacji trzeba tylko ręcznie przegrać jeden plik z polskiej wersji AF3 do moda).

Grałem. Grało się spokojnie, nie było przegięć. Prawie całkiem nowy scenariusz. Mod dobry, akurat na kanikułę.

@kfiat :o czuprynę możesz być spokojny , miałem tylko jeden wylot (nie pamiętam co było powodem). Mnie mod dostarczył sporo przyjemności, ale to pojęcie względne. Poprzednia wersja MODa nie jest konieczna .

 

Dzięki, pocisnę w to ustrojstwo :smiley:

Obie części moda są całkiem inne. Grałem i do obydwu zrobiłem poradniki. Rozgrywka jest przyjemna. Rozwiązania techniczne w Klondajku przy tworzeniu urządzeń są rewelacyjne.

Witam,nie wiem czemu ale u mnie gra wywala do pulpitu po 30 sekundach gry,może ktoś wie co z tym da się zrobić z góry dzięki za pomoc

Loga poproszę.

MonoLityczny jeśli (Loga poproszę) jest odpowiedzią na moja prośbę  to napisz mi jak to zrobić bo ja już zapomniałem,wtedy ci wyśle

Najprościej byłoby po wywałce gry otworzyć notatnik i kliknąć “Wklej” (CTRL + V). Potem to co się pojawi wysłać w poście.

   Chyba znalazłem  jeśli o to chodziło    FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : … - zew prypeci\gamedata\scripts\get_artefact.script:23: attempt to call method ‘is_anomaly_blowout’ (a nil value)     

dzięki za pomoc

Dokument1.rtf

Prawdopodobnie błąd w skrypcie, coś z blowoutami/anomaliami jest skopane. W tej kwestii niestety niepomogę. Możliwe że na którymś z rosyjskich forów ktoś miał podobny problem