Witam, temat ten poświęcam rzeczy z która na pewno wielu was się zetknęło mianowicie :
Gramy sobie i naglę spostrzegamy że pasek promieniowania zwiększa się bez żadnego powodu.
Wyjaśnienie: Dzieję się tak, ponieważ mapa Stalkera ma ściśle określone punkty w których wchodzimy w strefę skażoną i z których z niej wychodzimy działa to prawię zawsze jednak nie jest niezawodne, gdy wychodzimy np. za teren mapy dostajemy od razu dawkę potężnego promieniowania które według autorów powinno nas zabić, jakimś cudem udaję nam się stamtąd uciec i tu zaczynają się klocki. Silnik gry dostał informację że weszliśmy w strefę promieniowania, niestety przy wyjściu nie otrzymuję takiej informacji ponieważ tego punkty tam nie ma dlatego promieniujemy ciągle i wszędzie.
Lekarstwo:
W pliku bind_stalker.script po linii
_db.add_actor(self.object)_
dodajemy
_-- nv100217 permanent radiation cure if self.actor_detector.init_time ~= -1 then self.actor_detector:actor_enter() end_
Wczytujemy (uszkodzony zapis i działa nie promieniujemy już ) Nie musimy się cofać do poprzednich savów tak możemy naprawiać bug za każdym razem i jak myślę w każdym modzie
Podziękowania należą się “NatVac” z forum GSC Game World który poświęcił dużo czasu aby odnaleźć przyczynę tego buga.
Dobry, pytam jako gość: 1. Czy znajdę plik bind_stalker.script w wersji SoC kupionej na GoGu ? 2. Gdzie ewentualnie go znajdę ? Czy mam wpisywać coś w konsoli, czy coś wypakowywać, czy gdzieś coś szukać ? W folderze z grą na pewno go nie ma, tak samo w dokumentach, jeśli chodzi o wersję, którą posiadam. 3. Nie potrafię znaleźć bind_stalker.script posiłkując się Google, ani szukarką na forum.
Witam, temat ten poświęcam rzeczy z która na pewno wielu was się zetknęło mianowicie :
Gramy sobie i naglę spostrzegamy że pasek promieniowania zwiększa się bez żadnego powodu.
Wyjaśnienie: Dzieję się tak, ponieważ mapa Stalkera ma ściśle określone punkty w których wchodzimy w strefę skażoną i z których z niej wychodzimy działa to prawię zawsze jednak nie jest niezawodne, gdy wychodzimy np. za teren mapy dostajemy od razu dawkę potężnego promieniowania które według autorów powinno nas zabić, jakimś cudem udaję nam się stamtąd uciec i tu zaczynają się klocki. Silnik gry dostał informację że weszliśmy w strefę promieniowania, niestety przy wyjściu nie otrzymuję takiej informacji ponieważ tego punkty tam nie ma dlatego promieniujemy ciągle i wszędzie.
Lekarstwo:
W pliku bind_stalker.script po linii
db.add_actor(self.object)
dodajemy
– nv100217 permanent radiation cure if self.actor_detector.init_time ~= -1 then self.actor_detector:actor_enter() end
Wczytujemy (uszkodzony zapis i działa nie promieniujemy już ) Nie musimy się cofać do poprzednich savów tak możemy naprawiać bug za każdym razem i jak myślę w każdym modzie
Podziękowania należą się “NatVac” z forum GSC Game World który poświęcił dużo czasu aby odnaleźć przyczynę tego buga.
Mam stalkera na steamie i nie ma tam takiego pliku. Czy mógłbyś powiedzieć jak go znaleźć?