Witam.
Są na tym forum ludzie dla których OP 2 to bułka z masłem , ale są też ludzie którzy chcą sobie spokojnie pograć , lecz OP 2 jest po prostu dla nich za trudne i odpuszczają.
Specjalnie dla takich osób stworzyłem mały poradnik który sprawi że rozgrywka nie będzie tak masochistyczna.
Po pierwsze wchodzimy gamedata/config/script/creatures i w pliku actor.ltx szukamy:
Cytat
[actor_immunities_gd_novice]
burn_immunity = 0 ;0 ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity = 0 ;0
shock_immunity = 0 ;0
wound_immunity = 0 ;0
radiation_immunity = 0 ;0
telepatic_immunity = 0 ;0
chemical_burn_immunity = 0.3 ;0.5
explosion_immunity = 0.05 ;0.1
fire_wound_immunity = 0.1 ;0.1
Następnie zmieniamy wartości fire_wound_immunity na takie jakie nam odpowiadają (trzeba będzie kilka razy wejść do gry i sprawdzić czy jest dobrze) pamiętajcie też by zmienić tę wartość w pozostałych kolumnach (stalker,weteran,master) lub użyjcie mojego pliku.Wydaje mi się że jest zrobiony tak by rozgrywka nie była ani za łatwa ani za trudna.
https://mega.nz/#!tNJjxR4I!7wV-1K4XKp2QC1hXTz2S4gMvVUqDHzdTwtoWatTC5Dw
https://drive.google.com/open?id=0Bw4uIGxsxG1mQlQzSE9yLWExVHc (u mnie link mega działa ale na prośbę dałem drugi)
Można też zmienić inne wartości.
Wartość po lewo oznacza maksymalną odporność na dany czynnik natomiast po prawej minimalną odporność (Nie dajemy jej na zero ponieważ mogą wystąpić problemy z zapisywaniem gry).
Cytat
burn_immunity - Odporność na ogień.
strike_immunity - Odporność na uderzenie.
shock_immunity - Odporność na porażenie.
wound_immunity - Odporność na rany (Krwawienie).
radiation_immunity - Odporność na promieniowanie.
chemical_burn_immunity - Odporność na obrażenia zadawane przez anomalie chemiczne (np.Galareta).
explosion_immunity - Odporność na eksplozje.
fire_wound_immunity - Odporność na pociski.
Przepraszam za wszystkie popełnione błędy.