SĄ TU TYLKO ZADANIA KTÓRE JA WYKONAŁEM!!!
v1
1. ZABIJ BARONA
Zleceniodawca: Potulny
Udaj się na miejsce wskazane na mapie i zlikwiduj Barona. Możesz zabrać jego pendrive.
2. ZBIERZ AMUNICJE Z CZYSTYM NIEBEM
Zleceniodawca: Osoba, przed gabinetem Lebedieva w CS-2
Udaj się do znacznika, wybierz opcję drugą, czyli udaj się do wioski, po czym poczekaj na resztę ekipy. Jak nie będą chcieli iść to podejdź do nich i poczekaj. Gdy będzie 5 ludzi CZ-N, poczekaj aż wszyscy pójdą na “pustą” wyspę. Wyeliminuj renegatów i poczekaj, aż koledzy zbiorą ammo. Udaj się z nimi do wioski rybackiej.
UWAGA: NIKT NIE MOŻE UMRZEĆ. W OPCJI 1 PIJAWKA ZABIJE CZŁONKA CS.
3. SPOTKAJ SIĘ Z ODDZIAŁEM CS
Zleceniodawca: Czyste Niebo na wyspie przy Placu Maszynowym.
Udaj się do pięciu stalkerów, pogadaj z Kowalenkiem i zapłać mu 500RU. Wyrusz z dziewięcioma kompanami na Plac Maszynowy i wybij renegatów. Po wszystkim nożem poderżnij gardło Kowalence i weź jego pendrive.
4. ZABIJ MAJORA
Zleceniodawca: Bogdanow
Weź SVU od Bogdanowa i udaj się na posterunek wojskowy. Przybliż się do niego na minimalną odległość, po czym zabij osobę, która chodzi “w tę i we wtę”. Ma ona pendrive który będziesz mógł zabrać w następnej misji…
UWAGA: PO MISJI SCHOWAJ SVU DO JAKIEJŚ SKRYTKI. ZABICIE MAJORA CZYMŚ INNYM GROZI BUGTRAPEM.
5. ZNISZCZ POSTERUNEK WOJSKOWY
Zleceniodawca: Ojciec Walerian
Weź SVU od handlarza po czym kup Ochroniarza w Neutralnej Bazie. Udajcie się do Centrum Wioski. Kup kolejnego ochroniarza. Pogadaj z Wilkiem i w siódemkę ruszcie na posterunek wojskowy. Z SVU rozwal CKM’istę i jak najszybciej podbiegnij do ściany po lewej stronie Posterunku. Udaj się na jego tyły, skąd będziesz miał świetny podgląd na sytuację. Wszyscy mogą Ci umrzeć - potem i tak pojawią się nowi stalkerzy. Zabij wszystkich wojskowych, ograb ich po czym zabierz pendrive zabitego w 4 misji Majora.
6. ZDOBĄDŹ PRZEPUSTKĘ DO DOLINY
Zleceniodawca: Dziki Napr, Wolnościowiec
Pomóż Naprowi zniszczyć obóz koncentracyjny po czym rusz do Wolnościowca Zwiagincewa. Powie Ci, że przepustka jest w Obozie koncentracyjnym. Jako, że jest on przejęty, wejdź do budki i zabierz przepustkę (PDA).
7. ZNAJDŹ STALKERA
Zleceniodawca: Dziki Napr
Stalker leży w tunelu naprzeciwko Składu. Powybijaj bandytów i dojdźcie do Pchliego Targu
8. Odprowadź Wasiana
Zleceniodawca: Wasian
Pogadaj z Wasianem. On pobiegnie do posterunku odbiorczego. Pobiegnij za nim i weź od niego nagrodę.
UWAGA: Misja niedostępna, jeżeli Posterunek Odbiorczy przejęli bandyci.
9. Dostarcz granatnik
Zleceniodawca: Pułkownik
Idź na posterunek i daj granatniki
10. ZABIJ NIBYOLBRZYMA
Zleceniodawca: Zamiast misji z vanilli “Zabij Nibypsa”
Weź dużo granatów i SVU. Wystrzel magazynek w głowę nibyolbrzyma. Podrzuć mu z 4 granaty F-1 po czym potwór powinien paść.
11. DOWIEDZ SIĘ O SYTUACJI NA POSTERUNKU
Zleceniodawca: Zamiast misji z vanilli “Dostarcz amunicję”
Podbiegnij do Wolnościowców i spytaj się o sytuację. Odeślą Cię oni do Lingowa.
12. URATUJ WOLNOŚCIOWCA
Zleceniodawca: Organizator akcji szturmowych w bazie Wolności
Udaj się na przystanek autobusowy. Lecz nie za blisko wskaźnika. Skręć w prawo i udaj się pod “most” z poltergeistem ognistym. Wyjmij SVU i zdejmij z niego bandytę. Masz 1 strzał. Przeszukaj bandytę bo ma pendrive.
13. Znajdź artefakt
Zleceniodawca: Selekcjoner w bazie Wolności
Wyskocz z okna Czechowa do zakazanej części fabryki. Wejdź drabiną na “most” po czym pobiegnij do przodu i zabierz artefakt z ciała Stalkera.
14. Znajdź artefakt “Pustak”
Zleceniodawca: Aszot
Wyskocz z okna Czechowa do zakazanej części fabryki. Udaj się do wyjścia z niej. Koło bramy jest budynek. Szybko do niego wejdź, udaj się na najwyższe piętro i wyjmij detektor. Zabierz artefakt “Muszla” lub “Bateria” który tak na prawdę będzie Pustakiem. Wyskocz przez okno i szybko wejdź na wieżę. Z niej wyskocz przez mur i oddaj artefakt Aszotowi.
15. Udaj się do bazy Powinności
Zleceniodawca: Orest
Tytuł mówi sam za siebie. Dodam, żebyś uważał na bandytów którzy atakują bazę stalkerów.
16. Obroń 1 część bazy Powinności.
Zleceniodawca: Powinnościowiec
Weź z 200 sztuk śrutu i udaj się na tyły bazy Powinności. Będzie nadchodzić ponad 50 mutantów + Nibyolbrzym. Wybij ich.
17. Obroń 2 część bazy Powinność
Zleceniodawca: Powinnościowiec
Dokup śrutu u Mitaja i dwa lub trzy granaty F-1. Udaj się na przody bazy Powinności. Broń dwóch Powinnościowców przed śmiercią. Musisz zmierzyć się z dwoma nibyolbrzymami. Rzuć granaty pod nogi mutantów i dobij ich śrutem.
18. Zabij mutanty w tunelu
Zleceniodawca: Profesor
Udaj się do tunelu. Jeżeli masz stalkerów na zielono, dźgnij nożem RPG’owca. Zabierz od niego RPG i załaduj go. Strzel w snorki i szybko zmień broń na śrutówkę. Dobij resztki snorków i wróć do profesorka.
19. Znajdź granatnik
Zleceniodawca: Wieprz
Udaj się do bazy wojskowej i wejdź na tylną wieżę. Znajdziesz tam granatnik RPG. Oddaj go Wieprzowi.
20. Obroń kontratak wojska
Zleceniodawca: Kostian
Po zajęciu bazy Wojskowej przez wolność udaj się na most a następnie w stronę obozu Wojska. Wybij ich.
v2 [o których zapomniałem]
21. Znajdź mistrzowski pancerz
Zleceniodawca: Organizator grup szturmowych [POSTERUNEK ODBIORCZY , S.T.A.L.K.E.R.ZY.]
Nie umiem wykonać tego zadania bez hacków. Zmień sobie parametry skoku (jump_speed) z 6,5 na 19,5. Wejdź z wzgórze na rury, a gdy nie będziesz mógł dalej iść - skocz. Zabierz z domku pancerz po czym zapisz grę, a parametr (jump_speed) zmień z 19,5 na 6,5.