Poradniki do NS 2016

Oficjalny poradnik do wersji 2016 po rosyjsku .

http://www.amk-team.ru/forum/topic/13478-gid-po-narodnoj-solianke-2016/

 

 

 

Bardzo dobry poradnik, dużo screenów do nowych zadań, wszelka wiedza o starej i nowej Soliance w 1 miejscu: http://stalkerportaal.ru/blog/gid_po_narodnoj_soljanke_2016_kvesty_kota/2017-05-09-591

1 polubienie

Gdyby kogoś zdenerwowało to,  że arty w niektórych miejscach ulegają “dymisji” z naszego paska - wystarczy  podmienić w gamedata/scripts. 

 [arhara_dialog.script](< base_url >/applications/core/interface/file/attachment.php?id=12153)   

Informacja o problemie z artami co prawda pojawi się na ekranie , ale same arty  nie ulegną pzremianie w “kocie Łby”.

6 polubień

Co prawda questów zbierackich nie ma zbytnio rozbudowanych w NS2016, a już na pewno nie tak jak w Opku, ale… ale mimo wszystko NPC-e czasami mają zachciewajki.

Pomny własnym doświadczeniem  sugeruję aby zachomikować następujące itemy:

-Desert Eagle

-Taurus Raging Bull

-TOZ 34 

-Uzi

-AEK 971 

-Wychlop szt2

-Igłomiot

-FN2000

-HK417

oraz art Wronie Oko szt 2 

Wszystkie te ingrediencje będą potrzebne dla niejakiego Kulinara Artioma z Wsch. Prypeci.

6 polubień

Może komuś będzie pomocna textura podmieniająca mapę Pieczary, wystarczy wrzucić do gamedaty.

Spoiler

[Mapa Pieczary.7z](< base_url >/applications/core/interface/file/attachment.php?id=12271)

9 polubień

Prośba, śmieszne ale nie umiem zrobić remontu np. w Barze , nie wiem jak to zrobić, kombinuję i jakoś mi nie wychodzi, proszę o pomoc.

Po pierwsze - od Sidorowicza dostajesz Zestaw remontowy. Działa tylko z Remzestawami. Są 2, do naprawy broni i pancerzy. Wymieniasz je za artefakty. 

Po drugie - naprawy u Sidorowicza i Chudego w Barze (na razie tylu znalazłem). Rozmawiasz, pokazujesz co chcesz naprawić, dajesz (broń, pancerz) na części (można też zapłacić, ale jest drożej), zamawiasz i czekasz. Podobnie jest z ulepszaniem. 

Nie jest to trudne, pokombinuj.

2 polubienia

Nie mam Remzestawów, bardzo dziękuję.

Zawsze jak wchodzisz do baru sprawdzaj czy na posterunku nie ma questa na pieski, daje kotleta, którego wymieniasz na 3 remzestawy dla pancerzy u barmana

3 polubienia

Dziękuję

Podczas przechodzenia z Wsch. Prypeci na Jupiter ,  poruszając się podziemiami natykamy się na trupa niejakiego Saszki  . Trup leży przy wejściu ciut po prawej. Zapis w jego PDA sygnalizuje  o obecności schowka . Schowek jest tu:

https://www.youtube.com/watch?v=yafFXeWK70c

Oprócz tego  mozemy znależć całkiem nowego HK417 . O tu:

ssw8pro06-25-1721-18-25(jupiterunderground).jpg.c3e011f01fe54b7c25b3604aaf22dbf8.jpg

ssw8pro06-25-1721-19-42(jupiterunderground).jpg.ed4a5b19e748bea098da94dc87da1020.jpg

 

1 polubienie
  • zamiennie i przemiennie z psami,  możesz dostać zadanie na tuszkany, wynagradzane artem na zestawy do remontu broni.

Schowki Dzika - po zabiciu Dzika zabieramy jego PDA. Są tam min. opisane miejsca 2 schowków. Są tu -

 

 

Spoiler

Spoiler

59573d23b8b3cssanitaisylwia07-01-1707-07-40(l04darkvalley).jpg.c81b71400acb60e533649fac68cc0f0c.jpg

 

 

 

 

59573d1d11251ssanitaisylwia07-01-1707-06-26(l04darkvalley).jpg.aff17a4f0148a4c853405f4ac15b08e4.jpg

4 polubienia

Pozwolę sobie przypomnieć o schowku w schowku .

Jak już otworzyliśmy drzwi do kryjówki Borowa/Dzika to zajrzyjmy także tu:

48290701.jpg.186da0a0e2d64069dc9a74abcc81dd64.jpg

4 polubienia

Dnia 18.06.2017 o 18:21, boberm napisał:

Gdyby kogoś zdenerwowało to,  że arty w niektórych miejscach ulegają “dymisji” z naszego paska - wystarczy  podmienić w gamedata/scripts. 

 [arhara_dialog.script](< base_url >/applications/core/interface/file/attachment.php?id=12153)   

Informacja o problemie z artami co prawda pojawi się na ekranie , ale same arty  nie ulegną pzremianie w “kocie Łby”.

Dodatkowo możemy wyłączyć “dymisję” atrów w laboratoriach oraz podczas emisji toturial w linku

4 polubienia

Część mapy Labiryntu, może być pomocna w poszukiwaniu teleportu prowadzącego do szkatuły i dalej…

Spoiler

Wystarczy wrzucić do gamedaty.  [Mapa Labiryntu.7z](< base_url >/applications/core/interface/file/attachment.php?id=12637)

4 polubienia

Nie usuwać tej części z górnikiem?

47 minut temu, kondotier napisał:

Nie usuwać tej części z górnikiem?

Nie, jest to inny plik.

1 polubienie

Znajdę gdzieś kod do tego schowka Dzika na ich bazie?

 jak dobrze pamiętam dopiero po wykonaniu zadania na bagnach z jakimś bandytą dostajesz namiar na PDA Dzika, i tam jest kod