Oficjalny poradnik do wersji 2016 po rosyjsku .
http://www.amk-team.ru/forum/topic/13478-gid-po-narodnoj-solianke-2016/
Oficjalny poradnik do wersji 2016 po rosyjsku .
http://www.amk-team.ru/forum/topic/13478-gid-po-narodnoj-solianke-2016/
Bardzo dobry poradnik, dużo screenów do nowych zadań, wszelka wiedza o starej i nowej Soliance w 1 miejscu: http://stalkerportaal.ru/blog/gid_po_narodnoj_soljanke_2016_kvesty_kota/2017-05-09-591
Gdyby kogoś zdenerwowało to, że arty w niektórych miejscach ulegają “dymisji” z naszego paska - wystarczy podmienić w gamedata/scripts.
[arhara_dialog.script](< base_url >/applications/core/interface/file/attachment.php?id=12153)
Informacja o problemie z artami co prawda pojawi się na ekranie , ale same arty nie ulegną pzremianie w “kocie Łby”.
Co prawda questów zbierackich nie ma zbytnio rozbudowanych w NS2016, a już na pewno nie tak jak w Opku, ale… ale mimo wszystko NPC-e czasami mają zachciewajki.
Pomny własnym doświadczeniem sugeruję aby zachomikować następujące itemy:
-Desert Eagle
-Taurus Raging Bull
-TOZ 34
-Uzi
-AEK 971
-Wychlop szt2
-Igłomiot
-FN2000
-HK417
oraz art Wronie Oko szt 2
Wszystkie te ingrediencje będą potrzebne dla niejakiego Kulinara Artioma z Wsch. Prypeci.
Może komuś będzie pomocna textura podmieniająca mapę Pieczary, wystarczy wrzucić do gamedaty.
[Mapa Pieczary.7z](< base_url >/applications/core/interface/file/attachment.php?id=12271)
Prośba, śmieszne ale nie umiem zrobić remontu np. w Barze , nie wiem jak to zrobić, kombinuję i jakoś mi nie wychodzi, proszę o pomoc.
Po pierwsze - od Sidorowicza dostajesz Zestaw remontowy. Działa tylko z Remzestawami. Są 2, do naprawy broni i pancerzy. Wymieniasz je za artefakty.
Po drugie - naprawy u Sidorowicza i Chudego w Barze (na razie tylu znalazłem). Rozmawiasz, pokazujesz co chcesz naprawić, dajesz (broń, pancerz) na części (można też zapłacić, ale jest drożej), zamawiasz i czekasz. Podobnie jest z ulepszaniem.
Nie jest to trudne, pokombinuj.
Nie mam Remzestawów, bardzo dziękuję.
Zawsze jak wchodzisz do baru sprawdzaj czy na posterunku nie ma questa na pieski, daje kotleta, którego wymieniasz na 3 remzestawy dla pancerzy u barmana
Dziękuję
Podczas przechodzenia z Wsch. Prypeci na Jupiter , poruszając się podziemiami natykamy się na trupa niejakiego Saszki . Trup leży przy wejściu ciut po prawej. Zapis w jego PDA sygnalizuje o obecności schowka . Schowek jest tu:
https://www.youtube.com/watch?v=yafFXeWK70c
Oprócz tego mozemy znależć całkiem nowego HK417 . O tu:
Schowki Dzika - po zabiciu Dzika zabieramy jego PDA. Są tam min. opisane miejsca 2 schowków. Są tu -
Spoiler
Pozwolę sobie przypomnieć o schowku w schowku .
Jak już otworzyliśmy drzwi do kryjówki Borowa/Dzika to zajrzyjmy także tu:
Dnia 18.06.2017 o 18:21, boberm napisał:
Gdyby kogoś zdenerwowało to, że arty w niektórych miejscach ulegają “dymisji” z naszego paska - wystarczy podmienić w gamedata/scripts.
[arhara_dialog.script](< base_url >/applications/core/interface/file/attachment.php?id=12153)
Informacja o problemie z artami co prawda pojawi się na ekranie , ale same arty nie ulegną pzremianie w “kocie Łby”.
Dodatkowo możemy wyłączyć “dymisję” atrów w laboratoriach oraz podczas emisji toturial w linku
Część mapy Labiryntu, może być pomocna w poszukiwaniu teleportu prowadzącego do szkatuły i dalej…
Wystarczy wrzucić do gamedaty. [Mapa Labiryntu.7z](< base_url >/applications/core/interface/file/attachment.php?id=12637)
Nie usuwać tej części z górnikiem?
47 minut temu, kondotier napisał:
Nie usuwać tej części z górnikiem?
Nie, jest to inny plik.
Znajdę gdzieś kod do tego schowka Dzika na ich bazie?
jak dobrze pamiętam dopiero po wykonaniu zadania na bagnach z jakimś bandytą dostajesz namiar na PDA Dzika, i tam jest kod