Kolejne pytanie od kompletnego idioty w sprawach technicznych.
Załóżmy, że jest sobie postać przypisana do jakiegoś miejsca w Zewie Prypeci. Dla przykładu niech będzie to stalker, który stoi cały czas przy stoliku na Skadowsku. Co i gdzie zmienić, żeby przenieść delikwenta na przykład PRZED Skadowsk? Bez zmiany zachowania, tylko tyle żeby robił to samo, ale kawałek dalej?
Przypisać mu inną ścieżkę lub smart_cover. Jeśli dać mu ścieżkę, która istnieje to wystarczy zmiana w stosownym pliku w gamedata/configs/scripts/zaton/. Jeśli ma dostać nową ścieżkę, to trzeba edytować all.spawn.
Rozumiem co trzeba zrobić, ale przy mojej prędkości musiałbym spędzić kilka tygodni na nauczeniu się tego, a chyba aż tak nie zależy mi na poprawianiu cudzej pracy Łudziłem się, że będzie prościej. Wrócę do tematu innym razem - na przyszłość jak znalazł.