Przeniesienie NPC

Kolejne pytanie od kompletnego idioty w sprawach technicznych.

Załóżmy, że jest sobie postać przypisana do jakiegoś miejsca w Zewie Prypeci. Dla przykładu niech będzie to stalker, który stoi cały czas przy stoliku na Skadowsku. Co i gdzie zmienić, żeby przenieść delikwenta na przykład PRZED Skadowsk? Bez zmiany zachowania, tylko tyle żeby robił to samo, ale kawałek dalej?

Przypisać mu inną ścieżkę lub smart_cover. Jeśli dać mu ścieżkę, która istnieje to wystarczy zmiana w stosownym pliku w gamedata/configs/scripts/zaton/. Jeśli ma dostać nową ścieżkę, to trzeba edytować all.spawn.

Szkoda, że nie podałeś o jakiego moda chodzi i na jakiej podstawce. 

Nie jest to proste ale możliwe. Może ten film CI pomoże:

Zew Prypeci:

https://www.youtube.com/watch?v=8xB88Qnv9Os

 Cień Czarnobyla:

https://www.youtube.com/watch?v=kziJ5MkTKo4

Do przejrzenia:

https://www.youtube.com/results?search_query=S.T.A.L.K.E.R++Спавн+НПС 

Dziękuję panowie  i .

Rozumiem co trzeba zrobić, ale przy mojej prędkości musiałbym spędzić kilka tygodni na nauczeniu się tego, a chyba aż tak nie zależy mi na poprawianiu cudzej pracy  Łudziłem się, że będzie prościej. Wrócę do tematu innym razem - na przyszłość jak znalazł.