Temat roboczy i organizacyjny, później zrobi się nowy gdzieś na widoku, albo może przy katalogach.
Czasu nie mam za dużo, to może się przeciągnąć i do wakacji.
Ogólnie rzecz biorąc, to tematy są jakoś tam otagowane, ale przyda się większy porządek i korekty, no i jw. warto by było gdzieś o tym napisać.
W razie czego przyjmuję uwagi, więc śmiało piszcie, jeśli macie jakieś pomysły, coś można zmienić/wywalić, czegoś brakuje itd.
Zastanawiam się np. nad tagowaniem niedużych dodatków, bo jest ich masa i średnio mi się widzi, żeby mieszały się z “niedodatkami”. Oddzielić to jakoś nie bardzo się da, żeby określenia pozostały maksymalnie zwięzłe.
Dla większej jednolitości ustawiłam sortowanie tagów alfabetycznie.
Jeśli ktoś z funkcyjnych będzie dodawać tagi w temacie jakiegoś moda, to prośba, żeby domyślnie starać trzymać się tych, obok których pojawia się na zielono “Zalecane”.
Zdarzały sytuacje, że były różne oznaczenia tego samego (np. nowa grafika, zmiany graficzne, zmiany w grafice). Moim zdaniem nie ma to sensu, bo tematy niepotrzebnie się rozbijają. Dzięki z góry.
Do uzupełnienia i dopracowania:
Najpierw jakiś slogan w stylu “dla ułatwienia nawigacji/uporządkowania zbioru tematy modów zostały oznaczone tagami. Warunkiem oznaczenia tematu daną cechą jest przynajmniej umiarkowana jej zauważalność, stąd niektóre minimalne zmiany mogą zostać pominięte. Przykładowo zmiana jednej tekstury kombinezonu nie będzie zaliczać się do tagu “nowe kombinezony”. Poniżej spis głównych zdefiniowanych tagów na stronie”.
- jesienna/letnia/zimowa atmosfera
- buildowski klimat/setting/oprawa (do wybrania)
- crafting
- cutscenki
- działające pojazdy
- freeplay - mody całkowicie lub częściowo freeplayowe (np. po ukończeniu fabuły).
- krótkometrażówki - średnia długość rozgrywki nie przekracza kilku godzin.
- nowa fabuła
- nowe animacje
- nowe anomalie
- nowe artefakty
- nowe bronie - każde zauważalne nowe bronie względem vanilii - rozszerzenie standardowego zesawu lub pełna zamiana, unikalne modele lub dostosowane istniejące paczki broni.
- nowe kombinezony
- nowe lokacje
- nowe modele
- nowe mutanty - dodane wycięte, niekanoniczne mutanty lub całkiem nowe modele.
- nowe zadania - w przypadku modów rozszerzających rozgrywkę bez diametralnej ingerencji w fabułę lub modów fabularnych z dużą ilością zadań pobocznych.
- nowy setting - mody na silniku X-Ray, które przenoszą akcję do zupełnie innego uniwersum.
- repack
- survival
- voice-over - występuje dedykowane aktorstwo głosowe.
- wydane w 2007-2024 - wyodrębnienie wg daty premiery.
- zmiany graficzne
- zmienione lokacje - zmiany w modelach i całej strukturze poziomów (nie tylko zmiana tekstur), np. zauważalna ilość nowych obiektów, budynków, zmienione położenie anomalii itp.
- zmieniony gameplay - nowe mechaniki, systemy, zmiany w poziomie trudności, ekonomii itp.
Organizacyjne:
- padnięte linki - dla łatwiejszego lokalizowania tematów z linkami wymagającymi aktualizacji.
- kradzione assety - oznaczenie projektów (również powiązanych tematów), których “tfurcy” dopuścili się obrzydliwego przypisania sobie cudzej pracy.