STALKER Resource Copier

NAZWA:  STALKER Resource Copier
TWÓRCA:  PavelBlend

 

OPIS:

Spoiler

STALKER Resource Copier - to skrypt przeznaczony do kopiowania tekstur (dds, tga, thm) i modeli 3D (object) lokacji z SDK do dowolnego folderu. Napisany w języku Python. Dla uruchomienia należy zainstalować interpreter wersji 3 (https://www.python.org/).

 

UŻYCIE:

  • Uruchomić skrypt stalker_resource_copier.py
  • Wskazać ścieżkę do pliku fs.ltx (jest on potrzebny dla wyszukania katalogów, w których znajdują się tekstury i modele 3D)
  • Wskazać folder output (do niego będą kopiowane zasoby)
  • Wskazać format warstwy (SoC lub CS/CoP)
  • Nacisnąć przycisk Copy Resource

MOŻLIWOŚCI

  • Kopiowanie plików object
  • Kopiowanie tekstur dds, tga
  • Kopiowanie opisów tekstur thm i modeli 3D
  • Kopiowanie tekstur lod, jeśli model 3D ma typ Multiple Usage
  • Kopiowanie tekstur glow
  • Kopiowanie tekstur wallmark

UWAGI:

  • Folder output powinien być pusty. W przeciwnym wypadku pojawi się ostrzeżenie (czerwony tekst) na dole okna
  • Aby poziom pojawił się na liście, trzeba go skopiować do katalogu $maps$, która została wskazana w fs.ltx
  • Po pracy skryptu, zostaną stworzone pliki z ustawieniami (.ini) i logiem (.log)

 

WIDEO:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=s9dfE8ksoLQ

 

 

LINKI:

Spoiler

https://github.com/PavelBlend/stalker-resource-copier

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/1800-stalker-resource-copier