NAZWA: STALKER Resource Copier
TWÓRCA: PavelBlend
OPIS:
Spoiler
STALKER Resource Copier - to skrypt przeznaczony do kopiowania tekstur (dds, tga, thm) i modeli 3D (object) lokacji z SDK do dowolnego folderu. Napisany w języku Python. Dla uruchomienia należy zainstalować interpreter wersji 3 (https://www.python.org/).
UŻYCIE:
- Uruchomić skrypt stalker_resource_copier.py
- Wskazać ścieżkę do pliku fs.ltx (jest on potrzebny dla wyszukania katalogów, w których znajdują się tekstury i modele 3D)
- Wskazać folder output (do niego będą kopiowane zasoby)
- Wskazać format warstwy (SoC lub CS/CoP)
- Nacisnąć przycisk Copy Resource
MOŻLIWOŚCI
- Kopiowanie plików object
- Kopiowanie tekstur dds, tga
- Kopiowanie opisów tekstur thm i modeli 3D
- Kopiowanie tekstur lod, jeśli model 3D ma typ Multiple Usage
- Kopiowanie tekstur glow
- Kopiowanie tekstur wallmark
UWAGI:
- Folder output powinien być pusty. W przeciwnym wypadku pojawi się ostrzeżenie (czerwony tekst) na dole okna
- Aby poziom pojawił się na liście, trzeba go skopiować do katalogu $maps$, która została wskazana w fs.ltx
- Po pracy skryptu, zostaną stworzone pliki z ustawieniami (.ini) i logiem (.log)
WIDEO:
LINKI:
ŹRÓDŁO: