Transmutacja artefaktów

Witajcie. W dzisiejszym programie kulinarnym, zamiast smacznych i pożywnych posiłków, zajmiemy się przygotowaniem świeżutkich, pachnących radionuklidami artefaktów!

 

Przepisy znajdujące się w zakładce Receptury Artmodyfikacji są oparte tylko i wyłącznie na receptach zdobytych podczas mojej rozgrywki. Wraz z postępami będą aktualizacje.

Zachęcam wszystkich do dodawania brakujących receptur zgodnie z poniższym szablonem!

Nie będę też pisał kto daje konkretne przepisy. Możecie “psuć” sobie grę i tu zajrzeć, albo szukać na własną rękę.

Poradnik będzie miał dwie części.

 

Porady:

  1. Przed gotowaniem zapisz grę. Różne rzeczy się mogą wydarzyć, a głupio byłoby stracić arta.

  2. Nie chcesz czekać, aż “danie” będzie gotowe? Idź spać.

  3. Jeśli podczas gotowania złapie Cię emisja i zaistnieje ryzyko zniknięcia anomalnego pola - przeczekaj emisję i dopiero wtedy zacznij pichcić.

  4. Większość artefaktów z kategorii Receptury ma kilka stopni modyfikacji. Z każdym kolejnym pozytywne skutki wzmacniają się, a negatywne - osłabiają. Są jednak pewne wyjątki…

  5. Nie zauważyłem, by przepisy z Receptur Artmodyfikacji miały jakąś szansę degradacji; udawało mi się za każdym razem. Te z Receptur już tak, ale niezbyt dużą.

 

Temat nie służy dyskusji, a jedynie wstawianiu receptur - proszę, miejcie to na uwadze.

 

I. RECEPTURY ARTMODYFIKACJI

 

Blask Księżyca

Karuzela:

Spoiler

Piec:

Spoiler

 

Błysk

Lejek:

Spoiler

Piec:

Spoiler

Błona

Lejek:

Spoiler

 

Grawi

Piec:

Spoiler

 

Gwiazda Wieczorna

Lejek:

Spoiler

Piec:

Spoiler

 

Kotlet

Trampolina:

Spoiler

 

Kryształowa Kolczatka

Galareta:

Spoiler

 

Kryształowy Kwiat

Elektra:

Spoiler

Karuzela:

Spoiler

 

Kryształ

Fontanna:

Spoiler

Trampolina:

Spoiler

 

Meduza

Elektra:

Spoiler

 

Ognista Kula

Elektra:

Spoiler

Galareta:

Spoiler

 

Złota Rybka

Galareta:

Spoiler

 

Skrętak

Galareta:

Spoiler

 

Śluzowiec

Trampolina:

Spoiler

 

Sprężyna

Elektra:

Spoiler

 

Świecidełko

Trampolina:

Spoiler

 

Śluz

Lejek:

Spoiler

Piec:

Spoiler

 

II. RECEPTURY

 

Symbion

Spoiler

01185605.jpg.567b69e81490e6aea218a6f1a159b09c.jpg

Składniki:
Meduza
Kropla
Kamienna Krew
Kolczatka

Anomalia: Galareta
Czas: 2 godziny Zony

 

Grzechotka:

Spoiler

Składniki: Symbion
Anomalia: Galareta
Czas: 10 minut Zony

 

Łzy Elektry

Spoiler

24037719.jpg.781fabeae9ff6f050ef4523919ebc24e.jpg

Składniki: Artefakt Kropla

Anomalia: Elektra
Czas: 2 godziny Zony

 

Łzy Ognia

Spoiler

22165129.jpg.3d1ababda356e0174a701ad08278a06c.jpg

Składniki: Artefakt Łzy Elektry

Anomalia: Piec
Czas: 6 godzin Zony

 

Łzy Chimery

Spoiler

17795436.jpg.73ba54a154c1ccf29ec2a1cb9c6cd147.jpg

Składniki: Łzy Ognia

Anomalia: Galareta
Czas: 2 godziny Zony

 

Kropla Duszy

Spoiler

93949504.jpg.9e074491228bd3b3e77a82168cc4928f.jpg

Składniki: Artefakt Dusza

Anomalia: Piec
Czas: 4 godziny Zony

 

Ognista Dusza

Spoiler

19422875.jpg.95b4f6a98fb4dfaae87d7d03126ae5a0.jpg

Składniki: Kropla Duszy

Anomalia: Piec
Czas: 6 godzin Zony

 

Kryształowa Dusza

Spoiler

88846084.jpg.fb5b64a1e69e45669e1cac530816b9c6.jpg

Składniki: Ognista Dusza

Anomalia: Piec
Czas: 10 godzin Zony

 

Gorący Kryształ

Spoiler

29651097.jpg.d88fee8734b94707fb9967a26bc80b79.jpg

Składniki: Kryształowa Dusza

Anomalia: Elektra
Czas: 1 godzina Zony

 

Stalowy Kulebiak

Spoiler

34161810.jpg.203da7e8a442d59245ce245248aa76b8.jpg

Składniki: Artefakt Kulebiak

Anomalia: Trampolina
Czas: 2 godziny Zony

 

Tytanowy Kulebiak

Spoiler

33247221.jpg.956c90fd2f975797189951df05a8cbc5.jpg

Składniki: Stalowy Kulebiak

Anomalia: Karuzela
Czas: 5 godzin Zony

 

Diamentowy Kulebiak

Spoiler

27077359.jpg.08194e8ab8738640fd870fc1f89b7d03.jpg

Składniki: Tytanowy Kulebiak

Anomalia: Galareta
Czas: 5 godziny Zony

 

Rubinowa Bateryjka

Spoiler

 

Składniki: Artefakt Bateryjka

Anomalia: Śnieżna
Czas: 5 minut Zony

 

Rubinowa Sprężyna

Spoiler

Składniki: Artefakt Sprężyna
Anomalia: Śnieżna
Czas: 5 minut Zony

 

Płomień

Spoiler

Składniki: Artefakt Pustak
Anomalia: Elektra
Czas: 3 godziny Zony

 

Blask

Spoiler

Składniki: Płomień
Anomalia: Elektra
Czas: 6 godzin Zony

 

Księżyc

Spoiler

Składniki: Blask
Anomalia: Elektra
Czas: 8 godzin Zony

 

Budyń

Spoiler

Składniki: Księżyc
Anomalia: Galareta
Czas: 12 godzin Zony

 

Plazmowa Gąsienica

Spoiler

Składniki: Bezoar Kontrolera
Anomalia: Piec
Czas: 5 minut Zony

 

Stare Korale

Spoiler

Składniki: Korale Mamusi
Anomalia: Elektra
Czas: 5 godzin Zony

 

Korale Babci

Spoiler

Składniki: Pradawne Korale
Anomalia: Karuzela
Czas: 10 minut Zony

 

Skóra

Spoiler

Składniki: Artefakt Błona
Anomalia: Trampolina
Czas: 5 godzin Zony

 

Łuska

Spoiler

Składniki: Skóra
Anomalia: Karuzela
Czas: 5 godzin Zony

 

Pancerz

Spoiler

Składniki: Łuska
Anomalia: Galareta
Czas: 2 godziny Zony

 

Kwaśny Jeżozwierz

Spoiler

Składniki: Elektryczny Jeżozwierz
Anomalia: Galareta
Czas: 2 godziny Zony

 

Kamienny Jeżozwierz

Spoiler

Składniki: Kwaśny Jeżozwierz
Anomalia: Trampolina
Czas: 9 godzin Zony

 

Rubinowa Błona

Spoiler

Składniki: Artefakt Błona
Anomalia: Śnieżna
Czas: 5 minut Zony

Od siebie tylko dodam, że informacje w zakładkach “recepty” (w grze) są fałszywe! Dlatego wstawiam screeny z posiadania danego artefaktu w inwentarzu. A tu przykład jak pomieszane są informacje na temat statystyk.

Spoiler

prafal.jpg.8bb07c7031cb5a9e113c375a53319e56.jpg

I. RECEPTURY ARTMODYFIKACJI 

Bateryjka

Spoiler

bateryjk1a.jpg.a05b06359a9b94d737a1168ea4feec93.jpg

Dusza

Spoiler

dusza1.jpg.9f02cac3ed440e62780461832632f1da.jpg

Jeżowiec

Spoiler

595d562da5c62jeowiec1.jpg.9e4e4f960a1635e8aebe304e7b2e3e77.jpg

Korale mamusi

Spoiler

595d566c853d0koralemamusi1.jpg.a8c1eca56219d30ff7a36e3b6f338363.jpg

Mika

Spoiler

mika1.jpg.6e10cb5949ffdf859605ce7e3ab2a16b.jpg

Pustak

Spoiler

pustak1.jpg.459149954ffa30fa7aeb77d63d7f7df8.jpg

  II. RECEPTURY

Elektryczny jeżozwierz

Składniki: Jeżozwierz

Anomalia: Elektra

Czas: 5 godziny

Spoiler

elek.jpg.2e637ea18677241ac8bd12fb46492eef.jpg

Jeżozwierz

Składniki: Jeżowiec

Anomalia: Piec

Czas: 3 godziny

Spoiler

595d5e54b5c70jeozwierz.jpg.42745199254a3331d0cfc75bf63e19f4.jpg

Korale prababki burera

Składniki: Korale babci

Anomalia: Piec

Czas: 5 minut

Spoiler

koralpra.jpg.e27222168382c82b140216431a239ed7.jpg

Młodszy brat giganta

Składniki: Diamentowy kulebiak

Anomalia: Piec

Czas: 3 godziny

Spoiler

mlo.jpg.23accff686995e6a990c5db40e651286.jpg

 

1 polubienie

 Musiałeś to mówić…?  Charakterystyki się różnią, ale nie rzuca się to w oczy - no, może poza przytoczonym przykładem, ale i tam po opisie można wywnioskować, że większa radioaktywność nie jest jedyną właściwością artefaktu.

Wyszedłem z założenia, że skoro pojawia się już taki poradnik, to jeśli jest opcja, żeby nie dawać totalnie wszystkiego jak na tacy, to warto z niej skorzystać. Dlatego troszkę Was strollowałem i z pełną premedytacją dałem screeny z PDA, a nie z ekwipunku.

No ale cóż, trudno. Moje receptury będę wrzucał dalej tak, jak są - gapa, kto nie doczyta 

Poradnik to poradnik, ma służyć pomocą graczowi i dawać autentyczne info. Ludzie chętni poznania recept lub zmuszeni do tego bo nie mogą znaleźć w grze będą tu zaglądać z przekonaniem, że wszystko jest tak jak ma być. Dlatego się to nazywa poradnik. Nie widziałem jeszcze trollowanych poradników. Nie mniej… temat miał nie być do dyskusji jak sam wspomniałeś więc myślę, że na tym można zakończyć dyskusję bo wszystko zostało wyjaśnione.

2 polubienia

3 godziny temu, Pure napisał:

Poradnik to poradnik, ma służyć pomocą graczowi i dawać autentyczne info. Ludzie chętni poznania recept lub zmuszeni do tego bo nie mogą znaleźć w grze będą tu zaglądać z przekonaniem, że wszystko jest tak jak ma być.

Bo wszystko jest tak, jak ma być. Recepty się zgadzają. A na forum są ludzie, którzy posiadają mózg i naprawdę nie ma potrzeby sądzić, że sobie nie poradzą i / lub będzie im smutno, bo art daje nie +18, a tylko +2 do wytrzymałości.

3 godziny temu, Pure napisał:

Nie widziałem jeszcze trollowanych poradników.

To czyni ze mnie chyba pioniera. Jestem z siebie cholernie dumny.

Takie pytanko. bo próbuje wykonać kilka skrętaków. Podchodzę do anomalii i wrzucam po kolei składniki ( wódka + ogon psa + plus kamienna krew + grawi ) a przedmioty i tak nie chcą wpaść do anomalii ? 

Zrób zadania dla Kuźniecowa, to dostaniesz transmutator.

A do tego momentu - jeśli nie działa, to stoisz widocznie za daleko.

  • bo stoisz za daleko od anomalii. No i zobacz, gdzie upadają te wyrzucone składniki. Z boku postaci, czy za plecami. I tą stroną się do anomalii odwróć. Dobre wrzucenie sygnalizowane jest zamleczeniem ekranu. A rada zrobienia zadań dla Kuźniecowa, bezcenna. Nie tylko z powodu transmutatora.

Chodzi o tego Majora z Kordonu ? … on sobie postanowił niedawno zginąć, zanim wykonałem misję … 

  • przedmioty wypadają przed postacią 

, jeżeli Kuźniecow zginął, to sobie zainstaluj spawner i zespawmuj sobie ten transmutator, a najlepiej zespawnuj sobie od razu potrzebne artefakty.

A zdążyłeś mu przynieść itemy, aby wojsko przepuszczało cię bez łapówki w postaci flaszki? Jak nie, to radzę wrócić w zapisach, bo zamiast grać, będziesz wódki szukał. A na Kordon jeszcze sporo razy będziesz musiał wrócić.

Możesz nie powtarzać i za każdym razem skakać przez płot po stronie tunelu z elektrami, albo chodzić przez niego.

, jeżeli Kuźniecow zginął, to sobie zainstaluj spawner i zespawmuj sobie ten transmutator, a najlepiej zespawnuj sobie od razu potrzebne artefakty.

gdybym jeszcze wiedział skąd ten spawner pobrać i jego tego pana przywrócić do życia 

tak tylko on zginął przed X18 czyli spory kawałek wstecz … 

Jakby mnie ktoś pytał, to poszukałbym spawnera w pobieralni moda, a gdybym miał naprawdę dobry humor, to użyłbym starodawnego, zapomnianego sposobu z magicznym:

![Przechwytywanie.PNG](<fileStore.core_Attachment>/monthly_2017_08/Przechwytywanie.PNG.701fb8050d7ea1406321dda495cc4a52.PNG)

 

 

12 minut temu, Sierioża napisał:

Jakby mnie ktoś pytał, to poszukałbym spawnera w pobieralni moda, a gdybym miał naprawdę dobry humor, to użyłbym starodawnego, zapomnianego sposobu z magicznym:

[![Przechwytywanie.PNG](<fileStore.core_Attachment>/monthly_2017_08/Przechwytywanie.PNG.701fb8050d7ea1406321dda495cc4a52.PNG)](<fileStore.core_Attachment>/monthly_2017_08/Przechwytywanie.PNG.701fb8050d7ea1406321dda495cc4a52.PNG “Powiększ grafikę”)

linki wygasłe :( 

 

 

No to coś słabo szukasz, bo ja znalazłem w kilka sekund sprawne archiwum.

Spawner do NS-2016 - http://uploadfile.pl/pokaz/1178484—ufhu.html

2 godziny temu, smox napisał:

Spawner do NS-2016 - http://uploadfile.pl/pokaz/1178484—ufhu.html

dziękuje, ale w żadne weryfikacje ,SMS i nr telefonu bawić się nie chcę 

![Przechwytywanie.PNG](<fileStore.core_Attachment>/monthly_2017_08/Przechwytywanie.PNG.f3ccbb4ccb9b743652cd4db588b415ec.PNG)

 dziękuje, nie zauważyłem 

 pamiętaj, że żeby spawner działał trzeba edytować plik ui_main_menu.script to jest opisane w paczce ale po rosyjsku więc na wszelki wypadek w załączniku masz mój gotowy plik do podmiany.
[ui_main_menu.script](< base_url >/applications/core/interface/file/attachment.php?id=13658)
Spawner uruchamia się w trakcie gry ESC -> F1