Ulepszony Gameplay

Lost Alpha 
G** ameplay **** E **nhancedssdawid02-23-1814-17-55(k00marsh).jpg.0dcc3012fa1d660beb9df255903e8374.jpg

Tytuł oryginalny : Gameplay Enhanced

Tytuł polski : Ulepszony Gameplay

Deweloperzy : EGZOdaw

Platforma: Lost Alpha 1.4005 + DLC (PRM Weapons DLC wymagane)

W menu w lewym dolnym rogu powinien wyświetlać się tekst “Lost Alpha v1.4006 Developer’s Cut (Build 6920) + Gameplay DLC + PRM Weapons DLC”

Kompatybilność : Aby zagrać trzeba mieć LA 1.4005 + DLC (Gameplay DLC + PRM Weapons DLC)

Premiera : 25.02.2018

Aktualizacja : 28.04.2018

 

Krótki opis:

Przedstawiam wam mały dodatek/tweak, który sprawi że rozgrywka będzie znacznie mniej frustrująca:
-Bronie zacinają się 4 razy rzadziej
-Nasza postać wszędzie dostaje takie same obrażenia i krwawienie
-Umiejętności dają większe bonusy
-Poziomy trudności są sensowniejsze: nowicjusz 75% ochrony na wszystko, stalker 50%, weteran 25%, mistrz 0%
-Poruszamy się nieco szybciej
-Kucamy niżej
-Nieco zwiększony udźwig. Maksymalnie możemy nosić 80kg, ale męczymy się mocniej od 60kg.
-Opcjonalne - Duży udźwig. Możemy nosić 300-320kg, a z wymaksowaną umiejętnością 900-960kg
-Zmieniony współczynnik pancerza dla NPC
-Ulepszony balans granatów

 

 

Szczegółowy opis:

Spoiler

-Bronie zacinają się 4 razy rzadziej
-Nasza postać wszędzie dostaje takie same obrażenia i krwawienie
-Umiejętności dają większe bonusy
-Poziomy trudności są sensowniejsze: nowicjusz 75% ochrony na wszystko, stalker 50%, weteran 25%, mistrz 0%
-Poruszamy się nieco szybciej
-Kucamy niżej
-Nieco zwiększony udźwig. Maksymalnie możemy nosić 80kg, ale męczymy się mocniej od 60kg.
-Opcjonalne - Duży udźwig. Możemy nosić 300-320kg, a z wymaksowaną umiejętnością 900-960kg
-Zmieniony współczynnik pancerza dla NPC

 

No i najważniejsza rzecz: zmieniony współczynnik pancerza dla NPC. Co to znaczy? Już wyjaśniam.

Przykład: Teraz wojskowa kamizelka (wygląda jak mundur bez HD modeli) nie chroni przed żadnymi nabojami karabinowymi. Człowiek odpowiedzialny za balans myślał, że jeśli ustawi k_ap na 0.33 to będzie przebijać pancerz z ustawionym bones_koeff_protection na 0.33. No niestety, tak nie jest. Dlatego w standardowej LA oraz z wersji z DLC, żołnierze z zwykłych mundurach mogą przyjąć 8 pocisków 5.45x39 FMJ oraz 5.56x45 SS109.

 

O ile procent maksymalnie pancerze redukują moc pocisku (w przypadku jeśli pociski ma k_ap mniejsze lub równe bones_koeff_protection ) i jaką mają ochronę przeciwpancerną / pancerz (bones_koeff_protection):
-Kurtki: 20%,   0.03
-Płaszcze: 30%,   0.06
-Lekkie kamizelki (typu “Świt”): 40%,   0.15
-Lekkie wojskowe kamizelki: 50%,   0.24
-Kamizelki kuloodporne (typu “Beryl”): 60%,   0.36
-Ciężkie pancerze (typu “SKAT”): 70%,   0.45
-Specjalne superciężkie pancerze: 75%,   0.51
-Egzoszkielety: 80%,   0.60

 

Teraz hełmy. Nie będę podawał maksymalnej redukcji, bo to zależy od hit_fraction - jest to globalna wartość - tyczy się i głowy i reszty ciała. Podam tylko ochronę przeciwpancerną / pancerz:
-Balaklawa / Kominiarka: 0.03
-Maska przeciwgazowa: 0.06
-Hełm taktyczny (najczęściej noszony z Berylem): 0.21
-Hełm Sphere M12 (najczęściej noszyny ze SKAT’em): 0.30
-Specjalny superciężki hełm / Hełm z Egzoszkieletu: 0.36

 

Teraz penetracja pancerza niektórych (najczęstszych) amunicji (k_ap): (nie zmieniałem, tylko podaje dla Waszej wiedzy. Może się przydać w wielu sytuacjach.)
-.45 ACP, 9x19 FMJ, 9x18 FMJ = 0.25     9x18 PMM = 0.30     .45 Hydra Shok, 9x19 PB1s, 9x18 PBP = 0.40 = 0.40
-5.45x39 FMJ oraz 5.56x45 SS109 = 0.33     5.45x39 BP oraz 5.56x45 AP = 0.63
-12x70 śrut #4 (birdshot) = 0.10     12x70 śrut  #00 (buckshot) = 0.25     12x76 breneka / kulowa (slug) = 0.33     12x76 strzałkowa (dart) = 0.45
-7.62x39 FMJ, 9x39 PAB-9 = 0.40     9x39 SP-5 = 0.65     7.62x39 AP, 9x39 SP-6 = 0.70

 

Ulepszona, zmieniona i zróżnicowana balistyka granatów. Granaty ręczne zostały podzielone na klasy oraz zbalansowane. Oba są śmiertelnie skuteczne, tylko trzeba wiedzieć który kiedy użyć. Poniżej ich specyfikacja i zmieny jakie wprowadziłem:
1.Granat F1
-Granat odłamowy (defensywny). Tworzy 1125 odłamków lecących maksymalnie na 36 metrów.
-Moc i zasięg wybuchu granatu zostały zredukowane.
-Zwiększono czas po jakim granaty wybucha na 3.5 sekundy.
-Moc z jaką go rzucamy jest większa (rzucamy go na większe odległości).
-Waga została zredukowana, a cena zwiększona.
-Zaleca się rzucanie wyłącznie zza osłony.
2.Granat RGD-5
-Granat zaczepny (ofensywny). Tworzy 75 odłamków lecących maksymalnie na 16.5 metrów.
-Moc i zasięg wybuchu granatu zostały zwiększone.
-Zmniejszono czas po jakim granat wybucha na 1.75 sekundy.
-Moc z jaką go rzucamy jest mniejsza (rzucamy go na mniejsze odległości).
-Waga została zredukowana, a cena zwiększona.
3.Głowica OG-7V
-Mniejsza moc wybuchu, większy zasięg wybuchu, więcej odłamków.
-Lepiej przebija pancerze.
-Waga została zredukowana, a cena zwiększona.
4.Granaty VOG-25, VOG-25P, M-209
-Moc zmniejszona, ilość odłamków zwiększona, zasięg zmieniony
-Ranking granatów do granatników podlufowych: 1.VOG-25P 2.M-209 3.VOG-25
-Wszystkie granaty się nieco różnią statystykami oraz cenami. Im droższe tym lepsze.
-Granaty różnią się ceną, mocą i zasięgiem wybuchu oraz odłamków.
-Granaty te lepiej przebijają pancerze.
-Wagi granatów zostały zredukowane, a ceny zwiększone.

 

Linki do pobrania:

 

[LA Ulepszony Gameplay 1.1](< base_url >/applications/core/interface/file/attachment.php?id=22602)

LA Ulepszony Gameplay 1.1 (link z MEGA)

Instrukcja instalacji:

Spoiler
  1. Lost Alpha 1.4005.
  2. DLC Gameplay DLC + PRM Weapons DLC.
  3. Kopiujemy gamedate do głównego folderu Lost Alphy.
  4. Opcjonalnie: Nakładamy gamedate z “Opcjonalne - Duży udźwig” ze zgodą na zmianę plików.
  5. Gramy i cieszymy się grą.

 

To tyle z mojej strony. Macie jakieś sugestie, piszcie śmiało w tym temacie.

Lista zmian:

Wersja 1.1

Spoiler

Ulepszona, zmieniona i zróżnicowana balistyka granatów. Granaty ręczne zostały podzielone na klasy oraz zbalansowane. Oba są śmiertelnie skuteczne, tylko trzeba wiedzieć który kiedy użyć. Poniżej ich specyfikacja i zmiany jakie wprowadziłem:
1.Granat F1
-Granat odłamowy (defensywny). Tworzy 1125 odłamków lecących maksymalnie na 36 metrów.
-Moc i zasięg wybuchu granatu zostały zredukowane.
-Zwiększono czas po jakim granaty wybucha na 3.5 sekundy.
-Moc z jaką go rzucamy jest większa (rzucamy go na większe odległości).
-Waga została zredukowana, a cena zwiększona.
-Zaleca się rzucanie wyłącznie zza osłony.
2.Granat RGD-5
-Granat zaczepny (ofensywny). Tworzy 75 odłamków lecących maksymalnie na 16.5 metrów.
-Moc i zasięg wybuchu granatu zostały zwiększone.
-Zmniejszono czas po jakim granat wybucha na 1.75 sekundy.
-Moc z jaką go rzucamy jest mniejsza (rzucamy go na mniejsze odległości).
-Waga została zredukowana, a cena zwiększona.
3.Głowica OG-7V
-Mniejsza moc wybuchu, większy zasięg wybuchu, więcej odłamków.
-Lepiej przebija pancerze.
-Waga została zredukowana, a cena zwiększona.
4.Granaty VOG-25, VOG-25P, M-209
-Moc zmniejszona, ilość odłamków zwiększona, zasięg zmieniony
-Ranking granatów do granatników podlufowych: 1.VOG-25P 2.M-209 3.VOG-25
-Wszystkie granaty się nieco różnią statystykami oraz cenami. Im droższe tym lepsze.
-Granaty różnią się ceną, mocą i zasięgiem wybuchu oraz odłamków.
-Granaty te lepiej przebijają pancerze.
-Wagi granatów zostały zredukowane, a ceny zwiększone.

Życzę miłej i przyjemnej gry.

 

 ale proszę korzystać w przyszłości (nie trzeba oczywiście kurczowo się go trzymać). 

Coraz częściej widzę na naszym Forum posty typu “Gdzie można zmniejszyć/zwiększyć to czy tamto?”, więc ten dodatek zapewne przyda się ogrywającym LA:DC.

 Nie ma sprawy. Ten mod wstawiłem bez szablonu, bo po sprawdzeniu modów do Lost Alphy, nikt nie wstawił w ten sposób. Po za tym to mały mod.

Zrobione.

1 polubienie

Już sugerowałem, aby ostatnie wersje LADC wyciągnąć z “paczki” modów gdzie znajduje się LA i utworzyć samodzielny dział. Było nie było, jako samodzielna bra na to zasługuje. Ma takie coś nieistniejący Stalker 2, a istniejąca LADC nie ma. Wtedy takie dodatki będzie można tam dodawać bez formularzy, jako oddzielne tematy.

1 polubienie

Wczoraj zrobiłem małą aktualizację moda. Skupiłem się na zbalansowaniu granatów. Ręczne granaty (F1 i RGD-5) są całkowicie zmienione, a ich statystyki bardzo się różnią. Oba są potężne, ale przydają się w innych sytuacjach. Granaty do granatników podlufowych oraz głowica OG-7B są nieznacznie zmienione i ulepszone. Wszystkie granaty są lżejsze i potężniejsze, a przez to droższe.

Pełna lista zmian w wersji 1.1 (28.04.2018):

Spoiler

Ulepszona, zmieniona i zróżnicowana balistyka granatów. Granaty ręczne zostały podzielone na klasy oraz zbalansowane. Oba są śmiertelnie skuteczne, tylko trzeba wiedzieć który kiedy użyć. Poniżej ich specyfikacja i zmiany jakie wprowadziłem:
1.Granat F1
-Granat odłamowy (defensywny). Tworzy 1125 odłamków lecących maksymalnie na 36 metrów.
-Moc i zasięg wybuchu granatu zostały zredukowane.
-Zwiększono czas po jakim granaty wybucha na 3.5 sekundy.
-Moc z jaką go rzucamy jest większa (rzucamy go na większe odległości).
-Waga została zredukowana, a cena zwiększona.
-Zaleca się rzucanie wyłącznie zza osłony.
2.Granat RGD-5
-Granat zaczepny (ofensywny). Tworzy 75 odłamków lecących maksymalnie na 16.5 metrów.
-Moc i zasięg wybuchu granatu zostały zwiększone.
-Zmniejszono czas po jakim granat wybucha na 1.75 sekundy.
-Moc z jaką go rzucamy jest mniejsza (rzucamy go na mniejsze odległości).
-Waga została zredukowana, a cena zwiększona.
3.Głowica OG-7V
-Mniejsza moc wybuchu, większy zasięg wybuchu, więcej odłamków.
-Lepiej przebija pancerze.
-Waga została zredukowana, a cena zwiększona.
4.Granaty VOG-25, VOG-25P, M-209
-Moc zmniejszona, ilość odłamków zwiększona, zasięg zmieniony
 -Ranking granatów do granatników podlufowych: 1.VOG-25P 2.M-209 3.VOG-25
-Wszystkie granaty się nieco różnią statystykami oraz cenami. Im droższe tym lepsze.
-Granaty różnią się ceną, mocą i zasięgiem wybuchu oraz odłamków.
-Granaty te lepiej przebijają pancerze.
-Wagi granatów zostały zredukowane, a ceny zwiększone.

 popieram. Jako jeden z trzech najbardziej znanych modów do Stalkera zasługuje on na osobny dział przy CoC’u.

2 polubienia