Unhandled exception occured. see log details

Witam. zaczynam że pierwszy raz gram w tego moda.  Mam zainstalowaną podstawową wersje zewu Czarnobylu i patch 1 4.22  oraz wgrałem patch Arsenal Overhaul 3.1 v5  gra chodzi lecz gdy zabijam przeciwnika i czesto chcę zabrać coś z jego ekwipunku wywala mnie do pulpitu i wyskakuje taki komunikat “Unhandled exception occured. see log details” Jakieś rady może to wina patcha arsenal?

Daj loga.

//stalkerteam.pl/applications/core/interface/js/spacer.png

 

Mam windows 7 wchodze w poradnik lecz w ścieżce “C:Users/Public/Documents/STALKER-Zew Prypeci/logs”  w documents  nie mam folderu stalker zew prypeci

OK znalazłem dokument tekstowy “xray” gry Stalker-COP czy wstawić plik z logami jako załącznik do wglądu?

Jeszcze raz: 

//stalkerteam.pl/applications/core/interface/js/spacer.png

Punkt drugi poradnika. Na przyszłość: zanim zaczniesz korzystać z jakiegoś poradnika, przeczytaj go najpierw od deski do deski, a potem zadawaj pytania.

przeczytałem go dokładnie. i tłumaczę jeszcze raz nie posiadam na komputerze tak jak jest podane w punkcie 1 folderu “C:…stalker - zew prypeci/logs” lecz przez wyszukiwarkę znajduje plik tekstowy o nazwie “xray_admin” któtego ścieżka u mnie na komputerze wygląda tak C:\Users\Admin\Documents\Stalker-COP\logs czy chodzi o to bo mi się wydaje że nie

Nie to nie o to. Po prostu xray_user.log bodajże. W dokumentach publicznych musi być.

no właśnie o to chodzi że nie ma mam tam tylko folder “microsoft”

Hmmm zobacz w folderze z grą. Może masz zmienioną lokalizację logów.

Musi być w dokumentach jakiś folder z save-ami itp rzeczami, jak nie Stalker Zew Prypeci to np jak u mnie Stalkercop czy coś w tym stylu, szukaj folderu z Stalker w nazwie w Dokumentach.

Albo tak jak napisał

  • teraz mody nie zapisują się tak jak podstawki, ale same w sobie.

W CoC masz w katalogu głównym moda katalog appdata. Tam masz wszystkie zapisy. Logi, savy, screeny i user.ltx

Jak stawiasz teraz moda, to zawsze popatrz do pliku fsgame.ltx i zobacz gdzie autor moda kieruje zapisy

Jest bonusowy sposób. Jak wywala do pulpitu, to od razu otwieraj notatnik i wklej zawartość schowka - możliwe, że będzie tam właśnie log.

A poza tym trochę pomyślunku nie zaszkodzi: w systemach Windows jest wyszukiwarka. Wiedząc, jakiego folderu lub pliku potrzebujesz, możesz go w ten sposób zlokalizować.

Właśnie i w wyszukiwarce też znieść nie mogłem. Rzeczywiście w pliku  appdata mam  wszystkie zapisy. Logi, savy, screeny i user.ltx

otwieram plik fsgame.ltx za pomocą notatnika i jest coś takiego:

;abbreviation           = recurs|notif|  root|                  add|        ext|            description
$app_data_root$         = true| false| appdata\
$arch_dir$              = false| false| $fs_root$|              database\
$arch_dir_config$       = false| false| $arch_dir$|            config\
$arch_dir_maps$         = false| false| $arch_dir$|            maps\
$arch_dir_resource$     = false| false| $arch_dir$|            resource\
$arch_dir_sound$        = false| false| $arch_dir$|            sound\
$arch_dir_patches$      = false| true|  $arch_dir$|            patch\
$game_data$             = true| true|     $fs_root$|               gamedata\
$game_ai$               = true|  false| $game_data$|          ai\
$game_spawn$            = true|  false| $game_data$|          spawns\
$game_levels$           = true|  false| $game_data$|          levels\
$game_meshes$           = true|  true|  $game_data$|          meshes|       *.ogf;*.omf|   Game Object files
$game_anims$            = true|  true|  $game_data$|          anims|        *.anm;*.anms|  Animation files
$game_dm$               = true|  true|  $game_data$|          meshes|       *.dm|          Detail Model files
$game_shaders$          = true|  true|  $game_data$|          shaders\
$game_sounds$           = true|  true|  $game_data$|          sounds\
$game_textures$         = true|  true|  $game_data$|          textures\
$game_config$           = true|  false| $game_data$|          configs\
$game_weathers$         = true|  false| $game_config$|        environment\weathers
$game_weather_effects$  = true|  false| $game_config$|        environment\weather_effects
$textures$              = true|  true|  $game_data$|          textures\
$level$                 = false| false| $game_levels$
$game_scripts$          = true|  false| $game_data$|          scripts|      *.script|      Game script files
$logs$                  = true|  false| $app_data_root$|      logs\
$screenshots$           = true|  false| $app_data_root$|      screenshots\
$game_saves$            = true|  false| $app_data_root$|      savedgames| *.scop;*.scoc
$downloads$             = false| false| $app_data_root$
 

 o jakim schowku mówisz?

No tak CoC ma przecież swój folder

Miałeś wrzucić to co było w folderze log  (w nim masz dokument tekstowy xray_blablbla), a nie w fsgame

@edit 

To co jest w nim na samym dole najlepiej po napisie Fatal error

Wdech, wydech…

Przed wpisaniem mojego nicka wstawiaj “@” - z rozwijanego menu wybierasz do kogo się zwracasz, dostaję powiadomienie i przyłażę sprawdzić czego potrzeba.

O takim, w którym jest podręcznik używania systemu… Nie, spokojnie. Jak coś piszesz i zaznaczasz tekst, a następnie wybierasz “kopiuj”, to tekst kopiuje się do schowka. Kiedy chcesz go umieścić gdzieś indziej, to wybierasz opcję “wklej”. I wklejasz tekst z tegoż schowka.

Logi zapisują się w schowku. Tym schowku. Czasem tam będzie, czasem nie, ale w tym wypadku raczej tak.

Wrzucasz zawartość pliku z folderu logs. Na samym dole będzie jak byk “FATAL ERROR”. I kopiujesz tutaj wszystko, co jest pod tym. Ze schowka. Systemowego. Arghhh…

  • w pliku fsgame.ltx w drugim wierszu, masz wyjaśnienie gdzie szukać zapisów. I w tym sensie Ci go wskazałem. Zapamiętaj na przyszłość.

A w katalogu o nazwie takiej jak na końcu drugiej linii, masz to co Ci potrzebne. Czyli kolejny katalog o nazwie log. Otwierasz najwyższy w nim plik i podajesz to co na samym dole jest w tym pliku pod FATAL ERROR.

Wstawiasz to do takiej ramki, którą wywołujesz na ekran, klikając w taki piktogram <> na oknem posta. 7 od lewej.

Chodzi o ten plik:

Snap2.jpg.2e3bdb69743ffd608f80bf7c88b347b6.jpg

Moim zdaniem szybciej będzie jak wstawisz ten plik jako załącznik.

Z racji tego że poradnik nie był aktualizowany od 2014 roku, a jak widać nadal są problemy z wyciąganiem logów postanowiłem go zaktualizować mam nadzieję że teraz wyczerpująco rozwiąże każdy problem.  

Przepraszam ja kogoś irytuje swoją nie wiedzą nie robię tego specjalnie. 

 w folderze appdata\logs mam takie o to pliki: 1 “xray_admin” i 2 “xray_admin.bkp”

Nie irytujesz. To tylko ja jestem cholerykiem Wybacz. W pierwszym pliku masz loga, tzn. Xray_admin.

Witam. Wybaczcie ale nie było mnie przez pewien czas. w pliku xray_admin nie znalazłem linijki z zapisem “fatal error”  dodaje ten plik jako załącznik

xray_admin.log