Wylot powstały w x18 i wywalajacy w dolinie

Hmm chyba ta sola mnie ostatnio coś nie lubi:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : I != levels().end()
[error]Function      : GameGraph::CHeader::level
[error]File          : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line          : 171
[error]Description   : there is no specified level in the game graph : 61
 

stack trace:

Powstał ten wylot w x18 więc pomyślałem wczytam autosave może coś pójdzie i nic nie wyskakiwało to myśle ok po czym po powrocie już w doline ledwo wychodze z fabryki i bum wylot. Gram z tą łatką co kobal wrzucił jakby ktoś pytał :).

To sprawa grafiki. Jakiś element nie spawnuje się tak jak powinien. Koliduje z innym elementem na mapie i powoduje wylot. Są oczywiście mądre tłumaczenia. Werteksy, wierzchołki graficzne, a-life, ale kto to zrozumie. Generalnie pomaga tylko wczytywanie poprzednich zapisów, aż dany element zaskoczy. Może to coś co wyniosłeś z labu powoduje konflikt. Zwróć uwagę gdzie występuje wylot. Powinien występować w określonym miejscu. Jeśli tak to spróbuj je ominąć z daleka.