Wypakowywanie zawartości plików .db w OP-2.2

Jak rozpakować pliki w OP-2.2?

Temat zaczerpnięty z tej strony.

Przetestowałem rozwiązanie i dla Tych którzy chcą mieć rozwiązanie niejako „pod ręką” - wstawiam przetestowany sposób na wypakowanie zawartości modyfikacji (czytałem, że działa ze wszystkimi wersjami gry, ale tego już nie sprawdziłem).

Do dzieła!:

  1. Pobieramy Total Commander’a i instalujemy.
  2. Pobieramy pluginy .WCX oraz .WFX : [wcx_stalker_db_003_x32_x64.zip](< base_url >/applications/core/interface/file/attachment.php?id=78775&key=c5f10bc0d3972d6e51cbc1096b50f441) + [wfx_stalker_db_004_x32_x64.zip](< base_url >/applications/core/interface/file/attachment.php?id=78776&key=6cf4e565093bc5900e87fb60c10ef554)
  3. Wypakowujemy zawartość do pod-folderu plugins zawartym folderze Total Commander’a (jeśli nie ma to tworzymy folder plugins)
  4. Klikamy na górnym pasku menu: KonfiguracjaUstawieniaWtyczki
  5. Wybieramy najpierw wtyczkę .WCX klikając „Konfiguruj”. Pojawi się okno, po prawej stronie wpisujemy db_   natomiast w środkowym polu wybieramy plugin .WCX z folderu w który plik rozpakowaliśmy. Wszystko jest pokazane na zdjęciu nr. 5. Ta konfiguracja jest specyficzna dla plików OP-2.2. Zobaczcie jak macie pliki w folderze z grą. Są tam rozszerzenia _db jak i dby. , dbz.  Po prostu kojarzymy rozszerzenie plików z moda (będzie inne dla każdego moda) z pluginem . WCX. Ja na zdjęciu wpisałem tylko jeden przykład rozszerzenia.
Spoiler

gamedata.db_adata_0
gamedata.db_bdata_0
gamedata.db_cdata_0
gamedata.db_levels_0
gamedata.db_levels_1
gamedata.db_levels_2
gamedata.db_levels_3
gamedata.db_levels_4
gamedata.db_levels_5
gamedata.db_meshes_0
gamedata.db_meshes_1
gamedata.db_sounds_0
gamedata.db_sounds_1
gamedata.db_sounds_2
gamedata.db_textures_0
gamedata.db_textures_1
gamedata.db_textures_2
gamedata.db_textures_3
gamedata.db_textures_4
gamedata.db_textures_5
gamedata.db_textures_6
gamedata.db_textures_7
gamedata.db_textures_8
gamedata.db_textures_9
gamedata.db_textures_ls_0
gamedata.dby_arms_look1
gamedata.dbz_aa22       → mod na jesienne tekstury
gamedata.dbz_kraski1   → mod na jesienne tekstury
gamedata.dbz_patch

      6. Kolejna wtyczka to .WFX , jest łatwiejsza w konfiguracji - wystarczy ją wskazać z folderu gdzie została wypakowana.

Tyle na dziś. Wtyczki obsługują OP-2.2, mamy dostęp do każdego pliku. Wszystko ładnie pokazane na screen’ach poniżej.

Spoiler

 

Dzięki stary to było mi ptrzebne, wypakuję sobie ambient