X-Ray Engine 1.7.01

989959403X-RayEngine1.701.jpeg.aacdf1bebcefb8fc27af2fb5e6e465f9.jpeg

Platforma: PC (tylko Windows)
Autor:  isobolevskiy
Status: Tworzenie R5 (używa API ostatniej generacji) - (prace nad 1.8.00)

OPIS:

Spoiler

X-Ray Engine 1.7.00 to logiczna kontynuacja X-Ray Engine, której celem jest uczynić silnik wieloplatformowym i zmodernizować go dla ułatwienia pracy z modyfikacjami użytkownikom i modderom.
Ta wersja zawiera wsparcie dla całej trylogii w jednym silniku i wbudowany menedżer modów.

Co nowego:

Spoiler

Obsługa czterech wersji gry w jednym silniku:
  - Cień Czarnobyla (1.0.04),
  - Cień Czarnobyla (1.0.06),
  - Czyste Niebo,
  - Zew Prypeci.

Menedżer modów:

manager.png.65a1b0a2a90b1313e45c3435279c1539.png

Spis zmian w patchu 1.7.01:

Spoiler

  • Naprawiono błąd z wylotem na RenderR2 w CCz 1.0006.
  • Naprawiono błąd oświetlenia w CCz w RenderR2 (słońce prześwitywało przez ściany w bunkrze Sidorowicza).
  • Naprawiono błąd dźwięków przez ściany (w barze było słychać arenę) w CCz.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym renderowaniem lotu kuli w CCz.
  • Naprawiono błąd przy resetowaniu klawiszy w CCz (przy ustawieniu domyślnego układu klawisze były po prostu usuwane).
  • Naprawiono błąd związany ze zmianą rozdzielczości ekranu.
  • Naprawiono błąd związany ze zmianą trybu okna.
  • Naprawiono błąd w CCz 1.0004 (związany z questami).
  • Naprawiono błąd z UI w menedżerze modów.
  • Poprawiona grafika dla CCz.
  • RenderR1 i częściowo oświetlenie RenderR2 (pozostał błąd z oryginału i słońce prześwituje przez ściany).
  • Poprawiony BugTrap (nie wyświetlał się i po drodze pokazywał “nieludzkie hieroglify”).
  • Poprawiono ostrość w oknie (z tego powodu po zmianie rozdzielczości ekranu kursor nie działał).
  • Wyłączono nieobsługiwane biblioteki graficzne.
  • Naprawiono wylot na początku gry w Czystym Niebie.
  • Naprawiono wylot w Render_R3 (dynamiczne oświetlenie na DX10).
  • Doprowadzono do porządku kursor w trybie okna.

W X-Ray 1.8 będzie:

Spoiler

  • możliwość nakładania addonów na mody (typu 1000 kg dla GG);
  • ładowanie modów z osobną biblioteką gry;
  • x64 (już jest);
  • wsparcie dla GCC, Unix (przeniesiono na X-Ray Engine 1.9.00);
  • C++ 17 (już jest);
  • wsparcie Dx12.1 i Vulkan 1.1 z RTX;
  • nowy edytor (na podstawie starego z nowym UI) z kodem źródłowym silnika i komponentów, wyjdzie oddzielnie.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Instalator - wersja 1.7.01:

Microsoft Visual C++ 2105 (x86):

  • Microsoft DL Center - [KLIK]

OpenAL 1.1:


Instalacja patcha 1.7.01 (dla tych, którzy mają wersję 1.7.00):

Spoiler

Patch 1.7.0.1:

  • Yandex.Disk - [KLIK]
     
  1. Rozpakujcie archiwum w folderze gry (zastępując wszystkie pliki).
  2. Włączcie clear.bat - to ważne!
  3. Może wyskoczyć błąd - to norma!!! (Znaczy, że nie uruchomiliście gry).

PRZEWODNIK PO PROGRAMIE:

Spoiler

Krótka instrukcja dot. menedżera modów:

Spoiler

manageruiinfo.png.90db544355dab8ecc62324533af68190.png

“Оригинал - запуск без мода” - “Oryginał - uruchomienie gry bez moda”

“Список модов” - “Lista modów”

“Список версий игры” - “Lista wersji gry”

“Открывает папку с модами текущей версии игры” - “Otwiera folder z modami aktualnej wersji gry”

“Запуск Игры” - “Włącza grę”

Instalacja moda:

Spoiler

  1. Wybieramy wersję gry.

installation1.png.7304df7513b1f3ba6032ae0675157b3a.png

  1. Klikamy na “Otwórz folder z modami” (“Открыть папку с модами”).

installation2.png.c4c603aa3058fa169c18a4df105d191f.png

  1. Tworzymy folder.
    Uwaga! Od nazwy folderu zależy nazwa moda!

  2. Wrzucamy w folder zawartość gamedata.

installation4.png.127a482ee52072b2266be8d8756b4a90.png

Można samą gamedata - bez różnicy!

installation5.png.376dce7b61861b8635d2ee2bb74e7543.png

Nie zapomnijcie uruchomić ponownie programu****!

Jak włączyć grę:

Spoiler

  • Wybierzcie mod.
  • Naciśnijcie “Zagrać” (“Играть”).

run.png.1875b96ab7dd818f0a4be7c04448e42d.png

Źródła:  

 

Czyli jest to w zasadzie zbiór 3ch części S.T.A.L.K.E.R.a na zaktualizowanym silniku z managerem/launcherem dodatków i modów tak?

Fajna sprawa,i kolejne plany ambitne,jednak zamiast OpenGL może byłoby lepiej zaimplementować Vulkan,który wiele lepiej korzysta z zasobów sprzętowych niż DirectX czy OpenGL.

Port X-Ray na konsole czy Androida byłaby super sprawą,ale zobaczymy czy cokolwiek z tego wyjdzie.

Port x-ray zapomnij 

1 polubienie

Patch gotowy:
Archiwum patcha: yadi.sk

 

Instalacja:

  • Rozpakujcie archiwum w folder gry (Zamieniając wszystkie pliki)
  • Uruchomcie clear.bat - to ważne!

Poprawki:

  • Poprawiony wylot przy rozpoczęciu gry w Czystym Niebie
  • Poprawiony wylot w Render_R3 (Dynamiczne oświetlenie na DX10)
  • Poprawiony kursor w trybie okienkowym.

Witam chciałbym się zapytać co to jest:  Clear.bat

PS: Z góry mówię, że  pierwszy raz się z czymś takim spotykam.

 Clear.bat to czysty nietoperz po zjedzeniu, którego jest szansa, że nie dostaniesz koronawirusa.

 

A tak na serio to pliki .bat to są pliki wsadowe, mogą służyć do uruchamiania czegoś, wykonywania zamiast .exe np.

Ale co ten akurat robi to nie mam pojęcia.

To co mam zrobić aby uruchomić X-Ray-a

A nie ma innego uruchamiającego?

W pierwszym poście jest to jakiś launcher więc czymś go się odpala może akurat tym. 

A to jest na dowolną wersję stalkera?

Weź zajrzyj w pierwszy post co to jest.

Tam masz 3 gry w jednym i menadżer modów.